donderdag 31 december 2009

sex met een neger

Ik was bezig met het lezen van mijn mail,toen ik een reactie van een advertentie las.Het was afkomstig van een man die felix genaamd was.vol spanning las ik las ik de mail.Het was een neger zoals duidelijk werd, ik kreeg al meteen een behaaglijk gevoel,
want ik dacht meteen aan een donkere keiharde pik negers staan inmmers bekend om hun flinke palen.Hij wou graag een date met me,dus ik mailde hem terug om me te bellen,enzo gebeurde het ook.We hadden afgesproken voor savonds.ik geilde geweldig op die gedachte, zou ik geneukt worden door een zwarte paal?.Zo hoerig ik me voelde ging ik in bad,wou graag met me kut spelen,maar bewaarde sappen toch liever voor felix,Het was rond half negen toen de bel ging,mijn hartje klopte,want was hij het?
ik maakte de deur open en jawel hij stelde zich voor zijnde felix,ppffff wat een flinke vent zeg jammieeeeeeee.We gingen samen een natje drinken,ik voelde me erg op me gemak met hem beneden in de huiskamer.alheeel gauw begonnen we te zoenen,zijn handen gingen gelijk naar me kut toe,heerlijk!!
Zachtjes streelde hij me kut, zijn vingers gingen naar me kut onder me slip door.aiii zij hij je bent al lekker nat.jaaaa stompelde ik,en mijn hand ging door naar de plaats waar zijn pik zich bevond,wuwwww wat voelde die bobbel groot.Laten we naar boven gaan was zijn volgende zet,dat liet deze meid zich niet voor de tweede keer zeggen.Eenmaal boven deden we ons snel van onze kledij.godallemejaar zeg wat een pik hangde me daar zeg een monster!en dik dat hij was aiiiii heerlijk!!.
zijn grote handen speelde inmiddels met mijn drijfnatte kut,zijn vingers gleden er ver an lekker in,Ik speelde ondertussen met mijn hand met zijn vleespaal en voelde hem groeien in me hand.jeetje wat een knoert zeg vol stijf schatte ik hem gauw op een 30 cm!! owwwww eindelijk gebeurde het dacht ik.Ik zou geneukt gaan worden door een zwarte vette dikke paal.Ondertussen lagen we in het vermaarde standje 69 op bed.wat kon hij beffen zeg mmzzzzzz,me kut sappen vloeide rijkelijk.zijn pik ging diep me hoerige mond in, Damn zij felix wat kun jij pijpen zeg,dieper harder!!!! Omdat die pik zo groot was trekte ik hem af terwijl ik die paal in me mond had,effe stoppen pamela zij hij want ppfff wat kun je me pijpen zeg,we namen beide wat te drinken een peukkie er bij en we hadden het over van alls en nog wat.hij duwde me na een poos met de rug op bed neer en zij,ik ga je neuken pamela ik ga je neuken.hij pakte zijn paal vreeft over me klit en knalde hem naar binnen aaaaaaacchhhh wat een gevoel zeg.hardeen harder ging het.ik trekte zijn pik terwijl hij me neukte.Hij neukte me van achteren, ik bovenop hem wat ik wel het geilste vond we deden werkelijk alles wat we konden doen.ik was intussen heerlijk piepend klaar gekomen, door middel dat hij me als een bezetende befte ik spoot hem werkelijk onder.Ga op je rug liggen ,en doe je benen zowijd als maar kan aamde felix.terwijl ik dat deed propte hij zijn paal diep in me.al gauw daarna zij hij pamela ik kommmmmm en hij kwam met zijn joekel boven me hangen.Ik moest hem snel pijpen, jeetjeeee hoe hij kwam ooooo zeg hij spoot enkele vette kloders warm zaad op me gezicht de rest in me mond,ik pijpte hem daarna nog lekker effe verder tot alles er uit was.Sex met een neger was me ontzettend heerlijk en geil bevallen,die mogen er meer komen mmzzzzzzzNa ons lekker gedoucht te hebben dronken we nog wat,en gaf hij me twee hele leuken dingen.Pamela zij hij ik kom van ver maar vaker bij je komen zal ik zekers doen,je bent een lekker hoerig wijffie.Mijn woorden waren You,r welcome!!Helaas moest hij gaan, en maar goed ook want wou hem graag weer neuken.Na bijna 3 uur van elkaar genoten te hebben namen we afscheid 3 uur heerlijk mogen genieten van die pik.hij had me werkelijk geneukt zoals het hoort, ik werd zowaar weernat,We zoenden elkaar effe hartstochtelijk ter afscheid, nog eenmaal ging me hand naar zijn pik, *wat een monster*Ik had nog veel meer kunnen vertellen ,maar dan was ik uren bezig geweest,Damn wat was ie lekker geweest.

Greetz

Geen opmerkingen: