zondag 21 maart 2010

Mijn geile buurvrouw en ik

Zoals jullie hier onder konden lezen had ik me laatst gedoucht bij mijn buurvrouw en dat wekte de geiligheid bij haar aan, zo erg dat we toen een vervolg daar aan zouden geven, wel nu lees hier onder het verhaal.

Via een gesprek in de tuin vroeg mijn buurvrouw of ik geil was nou dat hoefde ze me niet twee keer te vragen, ik antwoorde dan ook `ja ik wel` en jij? het antwoord was een volmondige ja. Kom zij de buurvrouw laten we naar binnen gaan snel liep ik achter haar aan en eenmaal in de huiskamer vonden onze tongen elkaar direct, warm en teder tongde we elkaar onze handen zaten aan onze borsten en kutjes, het was mijn buurvrouw die snel daarna haar kledij uit deed en zij schiet op Pamela laat we elkaar gek maken en zo gebeurde het dat ik snel helemaal naakt tegen over me eigen bloed mooie buurvrouw stond, ze is mooi ozo mooi, slank mooie c cup en een heerlijke strakke geile kut, in me gedachten vroeg ik me af wat zo'n mooie vrouw met een meid zoals ik moest. Ze duwde mijn op haar bank en trok me benen wijd, haar beide handen zorgden er voor dat me kut lippen ver uit een gingen zodat ze met haar tong me grote harde klit kon bewerken brrrrrr wat zalig!!! het was zo fijn dat ik al gauw begon te schokken van pure geilgheid, ik vroeg haar om met haar kut op mijn gezicht te komen liggen wn dat deed ze, mzzzz ik had een heerlijk uitzicht op haar pleet en kontje en ik duwde mijn tong al snel in haar kut en begon haar heerlijk te beffen mijn handen konden haar tieten net bij en daar maakte ik dan ook gebruik van. Oooo Pam zalig meid heerlijk zoals je mijn kut likt ga doorrrrr zij ze me en dat deed deze meid dan ook graag, ik voelde haar tong steeds in me kut steken, ze neukte me echt met haar tong mzzzzz. ik ging plat op me rug liggen terwijl de buurvrouw op me gezicht plaats nam iets naar achter hangende, nu had ik beide handen vrij en een heerlijk uitzicht op haar kale strakke kut ik speelde met haar klit die al behoorlijk groot van geilgheid was geworden, gulzig ging ik door met het beffen terwijl me handen soms haar tieten bespeelde. De buurvrouw vingerde me als een echte gitarist steeds met een andere vinger, jeetje ik moest op letten want anders zou ik pardoes klaar komen. Na elkaar een poosje gebeft te hebben zij ze, effe wachten Pam effe iets pakken ze liep de keuken in en kwam terug met twee grote dikke bananen, ik moets er om lachen naja we hadden geen echte lullen dus die bananen waren een prima vervanger hahaha. We deden net als of het een pik was en pijpte de bananen maar algauw lagen we in het standje 69 met in onze kut een banaan mzzzz door de kromming er van voelde deze heerlijk aan terwijl hij me kut binnen ging, Wowwww zeg mijn buurvrouw riep dat ze komen wou dus ik ging er goed voor liggen en begon de banaan steeds sneller en sneller te bewegen terwijl mijn tong haar klit bewerkte jaaaaaaaa Pam ik kommmmm en ze begon me toch te schokken en een orgasme bij haar was een feit het duurde daarna ook niet lang voordat ik klaar kwam niet door een banaan nee lekker door het beffen ze befde me echt helemaal gek me kut sappen liepen zowat van haar gezicht. Het was heerlijk, het was geil we hadden genoten van elkaars geiligheid , maar de volgende keer wouden we toch een echte mannen pik hebben, en dat zal ook gebeuren ook hahahah, toch iets aparts om seks met je buurvrouw te hebben, een mooie blonde geile slanke buurvrouw. Ik verheug me nu al op de volgende keer.

xxx Pamela

3 opmerkingen:

Icqjhonny zei

Nou Pam, wat heb je toch weer een geluk dat je zo'n geil buurvrouwtje heb. En wij wee het geluk dat je dat met ons wilt delen op je geile blog. En ja je zal het wel vaker gehoord hebben, maar toch... Mijn pik staat altijd ter beschikken wanneer jullie die nodig heb :)

Anoniem zei

Wooooow, wat een geile ervaring, wat een heerlijk verhaal..... Het idee dat het je buurvrouw is, dat wordt vaak koffie drinken of om suiker vragen, hahahahaha. Ik kom ook wel wat suiker halen, hahaha, hansweetnietje@hotmail.com

gerrit zei

Hmmmm geil hoor. Ik woon maar in een saaie buurt zo te lezen