donderdag 25 maart 2010

Zonnen en een heerlijke date

Nou het was me het dagje gisteren wel. Door het mooie weer dacht ik `ik ga lekker met me kut in de zon zitten` en dat deed ik dan ook, heerlijk die zon op me spleet, dat warme gevoel op me kut maakt me rete geil, ``lang leve de lente`` en laten we nog maar zwijgen over de zomer hihi. Algauw lagen mijn benen wijd over de leuning van mijn tuinstoel en speelde ik met mijn kut zowel met mijn vingers als een dildo en vibrator (deze geile meid gaat echt niet de tuin in zonder speeltjes he hahah ). Ik was lekker bezig toen mijn telefoon ging of ik tijd had voor een date met een knul met een pik van 24 cm, nah dat is niet moeilijk raden dacht ik zo he. Heet en geil geworden van de zon maakte ik een afspraak want ik wou die pik voelen!!!. gauw de douche in en me lekker op frissen voor mijn date. Een uurtje later ging de bel een jonge man stond voor me, we lieten er geen gras over groeien en gingen gelijk naar boven, in een mum van tijd stond die knaap daar met een joekel van een pik in zijn hand wow wat was ie groot en dik, gelijk ging ik door me knietjes en pakte doe flinke pik vast en als een tijger ging me mond om die pik, hij was zo dik dat ik me mond spieren echt moest gebruiken zalig!!. Een maal goed stijf duwde hij me op bed en begroef zijn gezicht tussen mijn benen om me kut eens goed te likken bbrrrrr wat een heerlijk genot toch hihi. Na een poosje me hoerige kut gebeft te hebben kroop hij omhoog en ik geleide zijn flinke harde dikke pik me kut in, nu kan me kut heel wat hebben dus zonder moeite drong hij steeds verder me kut binnen, als een hengst neukte hij me kut hard en diep. Ik kon aan hem merken dat hij als ik niet op lette al gauw klaar zou komen, ``jeetje wat een zalige hoerige kut heb je`` zij hij, nat en warm mzzzzz. Gauw effe van standje gewisseld want ik wou op die joekel van een pik zitten ik ging boven op hem zitten en zijn knaap drong diep me kut binnen. Hij vingerde me terwijl ik hem neukte zalig!. Het duurde dan ook niet lang voordat ik klaar kwam. het warme kut sap van me stroomde rijkelijk over zijn pik heen en dat werd hem teveel want hij zij ik kom!!!!. Ik trok zijn pik terug en trok hem tegen me buik aan helemaal leeg, heerlijk al dat dikke zaad tegen me heerlijk smeerde ik het verder over me lichaam. Nog lekker effe met elkaar n genoten en toen was het helaas weer tijd om andere dingen te moeten doen. Ook deze knaap had zijn weg gevonden naar de geilste huisvrouw van nederland

1 opmerking:

icqjhonny zei

hmmm wederom een heerlijk blogje. Heb je zijn gegevens nog? Kan je hem benaderen voor je oproep.