woensdag 23 december 2009

DE PIJP DATE VAN VANDAAG

Zo vlak voor kerst een date krijgen valt niet mee.toch ging ik er voor, en wel voor een heerlijke pijpdate.het duurde niet lang of er klonk een vriendelijke stem door de telefoon,hij vroeg of het mogelijk was om een date af tespreken voor vandaag,Maar natuurlijk zij ik,hij zou er over een uurtje wezen en zo geschiede het ook.
Eenmaal binnen vroeg hij me of het ook mogelijk was om zijn pik kaal te scheren,nu pijp ik graag een lekkere kale pik,dus ik zijn oowwwww lekker dat wil ik wel erbij doen.Immers doe ik dat bij mijn ventje ook vaak genoeg, dus deze geile sloerie heeft ervaring daarmee.
Al gauw stonden we onder de lekkere warme douche straalen en ging mijn hand naar de lekkere knots, om hem alvast te klieren natuurlijk
Algauw stond mijnheer zijn pik al vier omhoog ik ging achterhem staan en trok zo op die manier lekker aan zijn pik. ik maakte een rondje met me hand zodat hij zijn pik daar door kon stoten, het was net een kut.
Ik pakte het scheerschuim en een mesje,ow hahaha zij hij het gaat gebeuren,hij had zijn pik nog never kaal gehad alleen getrimd.het schuim ging er op en ik begon hem lekker te scheren,zijn pik werd werkelijk waar nog harder dan hij al was,moest hem steeds met de andere hand opzij houden,hij had echt een heerlijk pik met lekkre aderen en nog dik ook,een pols dik is overdreven maar hij leek aardig in de buurt tekomen,lekker lekker lekker zij hij me steeds.eenmaal een kale pik duwde hij hem zonder pardon in me mond,hij begon me echt diep in me keel teneuken oefffffff wat was hij dik zeg.
gulzig pijpt ik zijn dikke vette pik diep en hard, mijn tongpiercing deed ook zokm werk, en zonder dat hij het zij spoot hij al zijn zaad diep in me mondje.ik liet het er geil en hoerig uitlopen.
hij kreunde echt van genot, supperrrrrrrrr gedaan pamela waren zijn woorden.na ons gedoucht te hebben hebben we effe lekker een kop koffie gedronken en ging hij weer huiswaarts en........ met lege ballen zo vlak voor de kerst........

Greetz

Geen opmerkingen: