zaterdag 19 december 2009

De cam sessie en toen?


Tijdens de camsessie ( lees je onder dit bericht ) hadden we afgesproken dat de cammer mijn reallive wou neuken en gelijk een afspraak gemaakt.
De ontvangst was hartelijk en gezien de tijd die dan man hadt besloten we om maar meteen tot de geile actie over te gaan.Hij was rete geil,en dat was ook wel te merken gelijk zijn kledij uit en er sprong me toch een heerlijke paal uit zijn broek. eentje van ruim 18 cm mmzzzzz.hij zij pamela wowwww wat een lekker lijf heb je pamela hij duwde me teder op bed trok me benen wijd en zijn gezicht wist gelijk samen met zijn tong mijn klit te pakken.hij zuigde en likte me klit groot en hard.Ik zij hem kom met je paal boven me hangen. jij likken ik jou meteen pijpen,en zo gebeurde het ook tot zijn ballen toe zoog ik zijn pik in me gulzigge mond,ik moest opletten want hij zij me steeds ooooo pam let op anders schiet ik je mondje al vol.Ik zij hem in zij hem in zijn oren zachtjes, nee lieverd eerst moet je mijn neuken zoals je nog nooit geneukt hebt.en dat was niet voor dovensmans oren bestemd zijn loeiharde dikke paal schoof diep me kut binnen,wowwww heerlijk gauw er na ging hij om me zitten, ik vind dat toch het lekkerste standje wat er bestaat, hij pompte mee terwijl ik me klit onderhanden nam.
En jahoor hij trok zijn pik uit me kut en spoot zijn pik leeg,ik zijn hem en nu lik je me meteen helemaal klaar.hij begon me heerlijk te beffen,ik pakte een vib er bij en someerde hem die te gebruiken, al gauw kwam ik ook klaar heerlijk!!!.
pam was zijn antwoord wil je me nu nog pijpen,ik wil nogmaals klaar komen.
Deze geile meid zij daar natuurlijk geen nee tegen en ik begon hem diep en hard te pijpen.ik kommmmm en hopa hij spoot alles in me mondje te gek!!!!
waar een camsessie niet toe kan leiden he. daarna samen vlug onder de douche,hij zou zekers vaker komen, maar dan niet om te cammen maar om me hard en diep te neuken.

Greetz

Geen opmerkingen: