maandag 28 december 2009

Ik kreeg sex niet! zoals ik graag had.

Vandaag werd ik gebeld voor een date, heerlijk!!! (nouja ) De deurbel ging en ik liep er snel naar toe,wat ik was echt botergeil en ik snakte naar een pik diep kloppend in me natte poes hoerige poes.we hadden voor een uur afgesproken sua dat zou heerlijk worden.eenmaal boven beland ontdeden we ons snel van onze kledij.werd nog geiler toen ik die harde pik zag,mijn gedachten zijde,mmzzzzz een uur met die staaf spelen mmzzzzzzzz.de bezoeker was zo geil dat hij me op bed duwe en me hard begon te neuken,ampr een min of vijf waren er volgens mij voorbij toen hij een kreet van ....ikkkkk kommmmmmmm los liet en hij spoot alles over me buik.oeeeeeeee dat was lekker schatje waren zijn woorden,ik duwde mijn benen wijd want ik wou lekker aan me klit gelikt worden,,,,ow schatje zij hij....Ik ben kapot nu ..... sorry de rest de volgende keer....en hij begon zich weer aan te kleden,ik smeekte hem zowat om vooral mij ook effe klaar te likken.maar nee hoor hij wou gaan.en hij was ook weg.

Is dit nu wat ik wil??? dacht het toch niet he...dat iemand zijn zaad kwijt wil en er voor betaald ok,maar in godsnaam deze geile hoerige vrouw wil ook genieten!!!. helaas mocht dat zo vandaag niet zo zijn.
Nee lieve lezers dit is wat ik dus ABOSOLUT!!! NIET MEER WIL


Geen opmerkingen: