dinsdag 22 december 2009

Een saaie avond lekker door komen.


Je hebt ze er wel eens bij he,die avonden dat men zich geen raad weet hoe de avond door te komen.Zo had ik die gisteren dus ook. tuurlijk heb ik sexytweets.org nog daarmaakte ik dan ook dankbaar gebruik van. maar toch dacht ik effe kijken op msn wie er online zijn en heeeeeee er was iemand online waar deze geile dame graag mee praat.Dus effe oproepen.Er ontstond al gauw een gesprek over onze fantassie....weten welke dat is?.... Nou we willen elkaar eens lekker onderspuiten met overheerlijke slagroom!!!. owwww geil toch.ik zij hem ik spuit je heerlijke pik helemaal onder met die heerlijke slagroom waarna ik het tot je ballen toe er af lik/zuig,en dat meerdere keren hhmmmzzzzzzzz,zou hij zijn eigen slagroom ook laten komen dan? geil iedee he lieve lezers.maaarrrrrr natuurlijk mag hij me ook niet vergeten.hij vertelde me hoe hij het bij me zou willen doen,mijn heerlijke tepels/borsten onder spuiten en dan heerlijk zacht alles er af zou likken mmzzzzzzz mabye een kerstje er op? wat zal ik genieten,om het af te maken zou natuurlijk mijn kut ook niet mogen ontbreken he,en dat gebeurd ook niet, me klit word onder een dikke laag slagroom gespoten en hij likt dat natuurlijk helemaal op.zwaarte punt is dat me klitje het meeste slagroom moet gaan krijgen ooaaaaaaa heerlijk.
natuurlijk mag de rest van me kut niet vergeten worden...maar daar twijfel ik niet aan dat dat gebeuren zou....wedden dat we allebij naar de 7de hemel gelikt worden.

Greetz

Geen opmerkingen: