vrijdag 25 december 2009

De eerste kerstdag.

Nou de eerste kerstdag zit er voor mij wbt het afleggen van bezoekjes en het kerstdiner op. nu lekker effe bankhangen,en internetten en?. De dag was gezellig en warm.warm in de zin dat het niet heet was binnen .nee ik bedoel lekker bij elkaar, de gezelligheid,het knusse van kerst dus.Denk ik aan sex tijdens een kerstdag? jazekers het was dus best wel weer wennen om niets te doen te hebben wat het neukwerk betreft met mannen.sex maakt nu eenmaal een belangrijk deel uit van mijn leven,het is wel niet het belangrijkste,maar toch.
Wel mail verzoeken in me mail box binnen gekregen van eenzame mannen die een verzetje in de vorm van aandacht wouden hebben. er zat er eentje bij die ik al een aantal jaartjes ken en ook al langer bij me komt.het was best ontroerend om dat mailtje te lezen,hij wou dat ik de rest van de middag bij hem zou verblijven,maar ik wou toch liever bij me ventje zijn. Ik betreur het dat er zovele eenzame mensen in de wereld zijn die niet hebben wat ik heb in mijn leven.als ik nou vrijgezel was geweest dan was de keuze waarschijnlijk niet moeilijk geweest hahahaha.
Ik ben behoorlijk geil dus dat bankhangen zal zowel in bankneuken ontaarden met me ventje. heerlijk neuken met die knots van 23 cm,lekker er mee spelen en dan lekker plaatsnemen op die vette paal.we neuken vaker op de bank en dat gaat me dan toch te keer,Nou morgen de tweede kerstdag, maar die vind thuis bij mij plaats,dus dat houd in dat de telefoon lekker aan gaat,mocht er iemand bellen omdat hij lekker verwent wil worden dan gaat dat ook gebeuren.Nee lieve mensen geef mij maar een! kerstdag zonder vreemde palen,maar geen twee!

Greetz

Geen opmerkingen: