zaterdag 2 januari 2010

Mijn *fantasie* over ovsverhalen

Via seytweets ben ik in contact gekomen va de site met een vrouw die achter ovsverhalen schuilt.
Op die morgen kwamen we al snel aan de Geile praat en mijn *fantasie* over deze spannende onbekende vrouw lees hier verder hoe ik mijn *fantasie* liet gaan compleet opgesloten in de wereld van het lekker dromen over deze spannende vrouw.Ik gaf de vrouw de naam.Karin.


Na een poos contact te hebben gehad via de site sexytweets zou eindelijk het moment komen, dat ik karin zou gaan ontmoeten.spannend en geil,want de vonken vlogen er vanaf tijdens het tweeten,de vrouw die me zo heerlijk met haar foto,s op haar site, de vrouw die zo sensueel overkwam zou bij me komen om kennis te maken ja de vrouw die ook erotiche foto shoots maakt,dit alles deed mijn hartje sneller kloppen gaan.Ik nam uitgebreid de tijd om me helemaal voor haar in orde te maken,Mijn kutje moest aal glad zijn alles aan mijn moest er piek fijn uitzien..we hadden afgesproken dat ze die morgen komen ging.plots toen ik nog aan het dromen was ging de bel,ik sprong op want zou dat karin wezen?.mijn hartje bonste geweldig,en ik begaf me naar de deur.Ik maakte de deur open en ik hoorde een zwoele stem zeggen, hallo pamela neem ik aan? ik antwoorde ja zekers het antwoord wat ik kreeg...hallo pamela aangenaam karin is de naam..... ik beweegde haar naar binnen totaal bevangen van de verschijning van karin,het was zoals ik me voorstelde,een vrouw, een vrouw met een ozo vriendelijke lach op haar gezicht,een vrouw met een uitstraling die menig man of vrouw zo doen smelten..Ik pakte haar jas van haar lichaam en hangde die voor karin weg.we namen plaats op de bank en we hadden het over van alles en nog wat,mijn god wat een vrouw,mijn ogen vielen op haar prachtige langen benen,ik kon me ogen namelijks van haar afhouden en schaamde me een beetje.de bos blond haar hangde er zo luchtig bij,haar blauwe ogen maakte het een verschijning die vreugde bracht
....in ieder geval bij mij...we kwamen al snel bij het onderwerp fotografie,Ik vroeg karin of ze ook van mijn eens een heerlijke ongeremde fotosessie wou doen,en haar antwoord was...Pamela ik heb me fototoestel bij me dus wat mijn betreft?.....Ik was zo onder de indruk dat ik zijn oooo als dat zou kunnen graag....we maakte duidelijk dat deze fotosessie gewoon hier in de woonkamer plaats zou vinden,het gemak dat ik had was dat ik me al helemaal opgemaakt had ivm de ontvangst van karin,Karin kwam naar me toe lopen en zij liefje doe lekker wat je zou willen doen,zeg me als ik tijdens het fotomaken iets voor je kan doen.ze stelde me op haar gemak,en ik zij ook ,dat zal ik beslist doen,ze stond voor me en ik keek naar haar lichaam,ik zag door haar blouse haar tepels hard drukken.een geil gezicht.Ik begong me te ontdoen van me kledij terwijl het fototoestel zachtjes klikte bij iedere opname.Op een geven moment stond ik totaal naakt voor karin,ik zag haar ogen naar mijn lichaam kijken naast het toestel heen.....je bent een mooie vrouw pamela zij karin,Ik kon me niet langer inhouden dus ik zij,,,,,karin zou jij je ook willen ontdoen van je kledij.... wil je dat? vroeg karin me.ja graag lieverd zij ik zwoel terug.En zo gebeurde het dat de kledij van karin snel uit was.Mijn god wat een lichaam,zo strak als haar borsten fier vooruitstaken zo hard hard tepels waren.En zo mooi was haar kutje,kaal een strakke venusheuvel,met daarbij die lange benen en over haar strak kontje nog maar te zwijgen.Ik werd geiler en geiler,de foto sessie ging verder,van soft tot wat harder,ik spreide me kutje stopte er van alles in,maar vurig hoopte ik dat karin mijn klitje zou verzwelgen met haar tong. we namen plaats op de bank om eventjes wat te drinken,tijdens het drinken keken we elkaar aan en onze tongen gingen naar elkaar.vol passie zoenden we elkaar en algauw betasten onze warme handen elkaar,karin deed haar lange benen wijd uit elkaar en pakte mijn hand om die op haar heerlijke warme kut te leggen,ze was nat en hoe! mijn vingers streelde haar klitje terwijl een andere vinger haar kuje in ging.ze kreunde zachtjes Pamela heerlijk ga door .... god wat was ze mooi en erg geil bovendien,na haar lekker gevingerd te hebben,knielde ze voor de bank duwde mijn benen wijd en jaaaaa haar tong proefde mijn klit,ik werd heet ik schokte van genot en duwde met mijn hand haar gezicht wat harder tussen Mijn benen.al glijdend begaven we ons op de grond en gingen daar boven elkaars kutje hangen om intens te genieten,haar borsten priemde op mijn buik haar tepels werden maar steeds harder. ik pakte een dildo en stoote die heerlijk in haar om haar zo te neuken,we waren totaal in een roes ,we kreunden en we gilden.ik neukte haar heerlijk met een dildo tegelijkertijd befte ik haar.aaarrggggg pam riep karin ....ik kom..... ze begom te schokken te trillen ik befte gewoon door,ik voelde haar kutsappen stromen over me tong,Karin had een heerlijk hoogte punt berijkt,Ze vroeg me om op de bank te gaan zitten met mijn benen wijd uit elkaar ze deed een strapon om en duwde deze in mijn kletsnatte kut,Karin neukte me en speelde met haar andere hand zachtjes met mijn klitje,ik pakte haar borsten en riep om me harder en dieper te neuken. Ooowwww god wat geillll.ik voelde het hoogte punt komen,zij het haar,ze trok de strapon er uit en ging verder met haar tong, vlak daar na begon ik te schokken en te schokken ik spoot al mijn geil er hard uit jaaaaaaaaaa oooooooo heerlijk ga door karin ga door.......langzaam keerde we terug naar de inmense voldaanheid en rust,we lagen onze hoofden teruste op elkaars buik, zachtjes strelend aan onze tepels zo bleven we een poos liggen na genietend van elkaars verlangen naar sex,Ik had voor het eerst sex gehad met een totaal onbekende vrouw.De vrouw achter ovsverhalen

Greetz

Geen opmerkingen: