donderdag 7 januari 2010

Geilen met een fan via de cam

Zo nu en dan kruip ik voor de cam om eens lekker te geilen met personen.ik had al een paar heerlijke momenten achter de cam beleefd toen er een bezoeker met de naam sven binnen kwam. Al gauw werd het duidelijk dat hij mijn blogje volgt, dat maakte me al erg geil het idee dat er een fan hihi je blog en meer van me volgt.Inmiddels zat ik al heerlijk met mijn geilen borsten te spelen het duurde niet lang of sven had zijn heerlijk neuklul in vol formaat staan zalig die harde paal te zien van hem.Mijn handen speelden inmiddels zacht doch soms ook hard met mijn tepels mijn tepelpiercings zorgden er ook voor dat ik geiler en geiler werd, sven liet me merken dat hij me graag wou neuken en dat gaat ook gebeuren, vrijdag volgt er een te maken afspraak hhmmzzzzzzzzzzzz verheug me er onwijs op.Met dit gegeven zat ik inmiddels met mijn hoerige kut te spelen, sven maakte me gek door middel iets in zijn kontje te stoppen mijn god wat een hoerig gezicht zeg, trekken en je neuken is een genot voor mijn om te zien. Door al dat geiligheid zat er plots een knoep van een zwarte dildo in mijn klets natte kut diep en snel ging dat zwart monster steeds me kut in , terwijl mijn andere hand mijn klit bespeelde.Het feit dat sven zo lekker speelde met zijn neukstaaf zijn hoerige lekkere taal naar me zorgde dat ik ontzettend lekker klaar kwam,sven deed lekker met me mee.Jammer genoeg riep het werk voor sven dus einde cam sessie, maar het was erg erg zoals gewoonlijk weer een geile boel.helemaal omdat ik weet dat ik een fan heb die me spoedig komt neuken, er is toch niks fijners om in het echt geneukt te worden.

Greetz

Geen opmerkingen: