woensdag 13 januari 2010

Drie monden Twee konten.

Zoals de meeste inmiddels weten heb ik ook eens per maand een periode dat ik alleen maar een pik pijp en lekker aftrek dus gewoon met een pik heerlijke spelen. De dag begon zoals altijd met het checken van mijn mail, er zat een mail bij van een bekende (wim) die wou graag komen met zijn vriend (ruud) om hun beide heerlijk te laten pijpen. In de middag waren ze dan ook beide bij mij. Ik was behoorlijk geil dus ik zij eigenlijk onmiddellijk kom laten we naar boven gaan eenmaal boven zwiepte al heel! Snel 2 heerlijk harde pikken voor mijn neus *kom pamela pijp ons gek* zij wim en ik begon beide pikken steeds een poosje te pijpen mijn mondje sloot zich steeds krachtig om beide pikken zachtjes kreunde beide mannen, tijdens het pijpen keek ik steeds naar boven en ik zag dat ze erg genoten. Plots ging er een hand van wim naar de balzak van ruud en wim speelde met de flinke ballen van ruud ow zalig zij ruud tegen wim , ga door! Ik deed een stapje terug en zij kom heren speel met elkaar en pardoes ging de mond van wim over de pik van ruud, jeetje was me dat een hoerig gezicht. Tsja ze kwamen immers voor mij dus ik pakte ondertussen de pik van wim in mijn mond, wat een geile bedoeling zeg. Ik vroeg aan de heren of ze op bed wouden liggen en elkaar eens lekker door middel van het standje 69 met elkaar te spelen. Ruud was rete geil geworden en vroeg of wim hem voorzichtig in zijn kontje wou neuken en wim ging achter ruud zitten en propte zijn pik in de kont van ruud, Wow in bij zijn van mijn neukte twee geile kerels elkaar en al gauw was wim aan de beurt om de pik van ruud in zijn lekker kontje te proppen, De heren waren inmiddels al bijna een uur aan het spelen zo tussen door sloot mijn hoerig mondje om beide pikken heen om er toch maar iets van te proeven. Ze duwden mijn plat op bed en gingen ieder aan een kant van mij liggen *trek ons lekker klaar pamela tegelijk* het duurde dan ook niet lang of beide mannen spoten hun geil over hun eigen heen lekker bleef ik door trekken totdat beide mannen zijden ppfffff wist niet dat ik zou neuken gaan met mijn beste vriend,maar pamela dit is zekers voor herhaling vatbaar, nou van mijn mag het hoor.

Greetz

1 opmerking:

Dave zei

Je Blogverhalen zijn stuk voor stuk lekker en geil genoeg om bij elk stukje je fantasie weer de vrij loop te laten..maar dit stukje, nou, daar word ik ECHT bloedgeil van..zoo..mmmmmmmm...Als man zijnde is dit ook al langer een soort van fantasie van me, en dan vooral ook het stukje erbij om toegekeken te worden door een vrouw..en opgehitst, die het ook nog eens bloedgeil vindt om te zien.

Bij dit verhaal denk ik vooral heel veel..wauwww...en 'kwak-kwak'..en nog meer kwakken ;)

X Davy