zondag 3 januari 2010

Geilen met slagroom

Ik had het genoegen om eens lekker seks te hebben door het eens te laten doen met een busslagroom. Mij date had een busslagroom mee genomen om daar eens iets lekker mee te gaan doen, hier hadden we langer over lopen fantaseren. Nadat we helemaal naakt waren gingen we eerst elkaar eens heerlijk beffen en pijpen er is toch niks geiler dan wanneer er een warme tong over mijn kale poes heen beweegt en ik het genoegen mag hebben om lekker met een heerlijke neuk lul aan het pijpen mag gaan Heerlijk ging die warme tong steeds over mijn klit heen een zalig gevoel.Mijn hoerig mondje nam zijn lekkere lul natuurlijk ook goed onderhanden diep en hard zuigend verdween hij steeds in mijn mondje. Het werd tijd om de bus slagroom eens te gebruiken. Heerlijk lag ik op mijn bed toen de slagroom over mijn borsten heen gespoten werd een lekker en geil gevoel gaf dat. De slagroom werd er zo geil met de tong afgelikt dat er een siddering van genot door me heen ging, mijn god wat was dat al lekker zeg. Langzaam bewoog mijn geile neuk vriend zich naar beneden richting mijn natte poes want ook daar mocht de slagroom niet ontbreken, dus er ging ook heerlijke slagroom over me klit bef me bef me dacht ik. Zachtjes ging die tong heerlijk over me klit om al dat slagroom er af te likken wederom ging er een rilling van puur genot door mijn lichaam heen en nog een ik voelde dat het orgasme een feit was. Al snel bewoog ik naar de busslagroom om die heerlijk harde neuk paal ook eens lekker onder handen te nemen met slagroom. Eenmaal die paal onder de slagroom te hebben gespoten ging mijn gulzige mond er diep over om dat lekkers er af te likken heerlijk die kloppend pik in me mondje zalig!!, Inmiddels schreeuwde mijn kut om die lul in mijn kut te voelen, mijn neukertje kwam tussen mijn benen en schoof zijn vette paal heerlijk diep me kut binnen, hij begon mijn te neukend zo hard zo diep!! Ik voelde dat ik weer klaar komen ging .mijn hemel wat kan die vent neuken zeg .Zijn paal klopte in mijn kut aan zijn gezicht kon ik zien dat hij op het punt stond om klaar te komen en jaaaaa daar kwam hij me toch klaar lekker al dat geil mzzzzzzzz

Later op de avond maakte ik nogmaals gebruik van de busslagroom door hem heerlijk diep in mijn kut te duwen.Waar een busslagroom ook niet goed voor is he.

Greetz

1 opmerking:

Icqjhonny zei

hmmmm wat een heerlijke b;og. Zijn heerlijk om te lezen. Je wordt er meteen weer opgewonden van...

gr. Icqjhonny