donderdag 14 januari 2010

Lekker toe kijken terwijl mijn vriend een man neukt

Tijdens een telefoon gesprek werd me de vraag gesteld of ik ook trio,s deed, mijn antwoord in deze was dan ook..ja hoor alleen vandaag niet tevens werd er gevraagd of mijn vriend Bi was en ik antwoorden daar met een ja op. Ow lekker dan kom ik graag maar kijk je dan mee hoe ik je vriend neuk, nou dat leek me erg geil en ik stemde er mee toe. Die avond verscheen er dan ook de man met wie ik contact had gehad. Na een kop koffie te hebben gedronken maakte hij de broek van mijn vriend los en begon met mijn vriend zijn harde paal te spelen. jan ( de bezoeker ) keek steeds naar mij om te kijken hoe ik reageerde, ga lekker door jan speel maar lekker met die pik van 23 cm. Onder tussen maakte ik jan zijn broek los en trok hem helemaal naar beneden en ik sloot mijn lippen van mijn mond om jan zijn pik. Al gauw vroeg jan aan mijn vriend of hij hem in zijn kontje wou neuken, mzzzz geil vond ik dat toen jan dat aan mijn vriend vroeg. Mijn vriend ging achter jan staan en propte voorzichtig zijn loeiharde paal bij jan in zijn kontje ….zalig riep jan en kreunde zachtjes tot zijn ballen toe ging die pik van mijn vriend in het kont gaatje van jan. Ik vlijmde me in een positie zodat ik jan kon pijpen aaiiiii zij jan ik kom, jeetje riep mijn vriend nou al en terwijl mijn vriend dat zij spoot jan met volle kracht zijn zaad bij mij in de mond.mijn vriend vroeg aan mijn en aan jan of we hem beide klaar wouden pijpen en dat deden we dan ook, als een raket spoot mijn vriend zijn zaad over jan en mijn gezicht,het was een lekkere smeerboel op onze gezichten en om het af te maken pijpte ik mijn vriend zijn pik verder tot hij totaal in rust was gekomen.

Greetz

1 opmerking:

Anoniem zei

laat het maar gebeuren,ik word een slet als ik naar jou kijk.wil harde sex met jou,de rest van mijn leven.xxx