dinsdag 23 augustus 2011

Een voorzichtig begin ......

Gisteren Tijdens het douchen na de training toch verder gegaan met het uit horen van een ploeg genoot wat zij nu precies van seks met mannen vindt. Dat we beide heerlijk compleet onder de warme water stralen stonden verbaasde me enigszins want de vorige keer moest ik haar er op wijzen dat naakt douchen toch fijner was. Door dat prachtige strakke lijf kwam ik toch wat losser in mijn woorden te zitten, mijn ogen deden waar voor ze zijn hahaha. Van allerlei vragen vuurde ik op haar af. Ik wist dat ze vrijgezel was dus ik vroeg haar hoe haar seks contact met mannen was, ach ze had wel eens geneukt zij ze maar dan alleen met haar verkering oké, en wat vindt je van seks met vrouwen? oei ze viel eventjes stil maar ze wist mijn te vertellen dat ze er wel eens over gefantaseerd hadt mzzzz dat gaf me moed hahaha.


Ik ging daar rustig verder op in en vroeg haar hoe ze dat eigenlijk voor zich zag. Het kwam er op neer dat ze een vrouw dan intens zou beminnen en eigenlijk neuken zoals een man.... euhhhh owja hoe?? nou in plaats van een pik heeft men als een vrouw een dildo, vibrator en een strapon dus zo zou ze ook een vrouw kunnen neuken. Pardoes bleef me hand bij mijn kut hangen tijdens het wassen dat zag ze en ze vroeg me recht aan recht toe of ik op gewonden raakte door haar antwoorden ....ja zij ik haar.... ow sorry dan zij ze ... nee hoor meis geeft niets je moest eens weten.... Ik merkte aan haar dat ze zelfs ook meer lef kreeg want die vragen die ze op een gegeven moment had spraken boek delen. We moesten helaas onder de douche vandaan want mevr. de trainster riep.. ik ga sluiten hoor ..... Maar goed dit krijgt gewoon een vervolg dat weet ik zeker want de eerste kus van haar kreeg ik al .... met de woorden we praten donderdag verder ....

Geen opmerkingen: