woensdag 10 augustus 2011

efffe wat vragen aan Pamela

hoe heet je? Pamela maar m'n achternaam zeg ik niet

Hoe oud ben je? ehh.......... foei dat is onbeschoft hahaha
waar woon je? In Brabant vlak bij Nijmegen
waar werk je? Ik ben een huisvrouw 24 uur per dag
waneer deed je het voor het eerst? Op m'n 14de ofzo met een man van 24 bij hem thuis
val je op oudere mannen? Ik doe het met elke leeftijd, jong en oud
zoals? ik heb het met een jongen van 18 gedaan en met een man van over de 50
zit daar verschil in? ja, jongens komen snel klaar en ik hou van sperma.
en oudere? die hebben ervaring en kunnen langer neuken en dan kom ik heel vaak klaar
dus je houdt echt van alle leeftijden? Ja hoor, ik doe het echt met elke tussen de 18 en 60
hoe vaak doe je het? zo veel mogelijk. Liefst 1 of 2x keer per dag. Pijpen soms 3 of 4x per dag
dan ben je wel erg gek op sperma he? Zeker, ik wil jou sperma straks ook proeven

Geen opmerkingen: