maandag 1 augustus 2011

Twee nieuwe meiden.

Eindelijk is de training weer begonnen, nu is het niet zo dit ik daar steeds wat geils met mee maak maar gisteren toch iets waar ik geil van werd. Na de training gaan we natuurlijk allemaal douche en zoals gewoonlijk bleef ik weer hangen maar dit keer met twee nieuwe team genootjes. Terwijl de rest al de kantine in ging moest ik de douche nog in maar die twee nieuwe dames ook en dat ze nieuw waren ik bedoel te zeggen dat ze nog niet wisten hoe het een en ander werkte wouden ze met hun zwem kledij de douche in. Ze  kwamen gezellig langs me staan en ik maakte ze duidelijk dat het lekkerder was dat ze zoals de andere meiden gewoon in hun blootje moesten douche. Bij veel sporten word er gewoon gedoucht met een broekje aan of zo dat verschilt echt enorm.
Maar deze dames deden wat ik zij en het was echt rete rete!! geil om te zien hoe bij de twee meiden hun tieten en kutjes te voorschijn kwamen, wowwww echt geil zo geil dat ik ze wel wou likken.Of ze het gemerkt hebben weet ik niet maar toen ik mijn lichaam begon te wassen bleef mijn hand bewust langer mijn kut beroeren, ik wou dat ze dat zagen hahahah. Beide meiden zijn gezegend van een mooi stel borsten en erge mooie strakke kutjes. Het is weer begonnen jippie!!!. Tja sorry heren ieder wat geils he hahahah. Ik ben benieuwd hoe het eigenlijk verder gaat. Het windt me enorm op om te proberen seks met een team genoot te krijgen.

Geen opmerkingen: