zondag 7 augustus 2011

Alleen spelen ?

Wensen zijn er om indien mogelijk te laten uit komen, deze man ( piet ) hadt er eentje. Ik moeste alleen maar met mijn eigen spelen terwijl hij dat ook deed. Lekker gingen we wijdbeens tegen over elkaar liggen met onze benen wijd uit elkaar zodat we alles goed van elkaar konden zien. ...Toe maar Pamela speel met je hoerige kut maak me geil.... zij piet me zacht en vergeet ook je tieten niet meid. Piet was al hevig aan het rukken en zijn pik zag er heerlijk uit een dikke harde staaf had hij al gauw. De snoepend wou dus genieten van een spelende vrouw hahaha. Ik hield mijn kut lippen ver uit elkaar zodat Piet mijn neuk grot eens goed kon bekijken ... mzzzz Pamela das een geile neuk kut mmmmzzzz.... ga door ga door.... Mijn vingers gleden langs mijn kut lippen en begonnen mijn dikke geile klit te beroeren dat maakte me gek want die blik die Piet had die sprak boekdelen. Ik had voordat ik begon gauw een dikke dildo en vibrator neven me gelegd en daar maakte ik al gauw gebruik van dat hoort bij een show he alleen had ik de pech dat ik moest blijven liggen op mijn rug. Met een hand beweging had ik al snel mijn vibrator op mijn klit en met mijn andere hand propte ik die dildo lekker in mijn kut, verrukkelijk is dat. Ik ben er sowieso dol op om tijdens een neuk partij mijn te laten neuken en dat men dan mijn klit tegelijk gemasseerd als een pik zijn werk doet in mijn kut. Ik maakte me zelfs helemaal gek van geiligheid en piet? nou die rukte lekker ongestoord verder aan zijn pik steeds hoorde ik van die geile woorden maar vooral ...ga door lekker sletje ga door!!!... Veel meiden kunnen misschien erg lang met zich zelfs spelen nou ik ook wel maar na een poos als er een man in de buurt is snak ik echt naar een pik in mijn kut. en dat wou ik nu dus ook. Maar Piet maakte nog geen enkele indruk dat hij dat ook wou. Stiekem kroop ik dichter naar hem toe en zijn pik kon bijna mijn kut raken. Spelend kroop ik dichter en dichter bij en maakte Piet helemaal gek. Piet duwde zijn pik vooruit en zonder na te denken schoof ik mijn kut over die paal heen, Oh Pamela geil geil geil en ik neukte piet met heerlijke diepe schuivende bewegingen over zijn pik. Met mijn andere hand aan mijn klit neukte ik me op die manier al snel naar een spetterend hoogte punt. Piet stond zo te horen ook op springen want die begon nu zelf hard te pompen, erg geil als de vrouw en man duwende bewegingen tegelijk maken Nu Pamela Nu, ik ga spuiten geile meid en Piet trok zijn paal uit me natte doos liet hem op mijn kut vallen en ik trok hem helemaal leeg, god wat spoot hij veel zeg zat werkelijk hele maal onder zowel op mijn buik als mijn kut. Piet likte alles van me af eerst mijn buik en toen tussen mijn ben en en daar bleef hij te lang hangen want hij bezorgde me op die manier mijn tweede hoogte punt, zonder iets te vragen nam ik zijn pik in me mond en pijpte hem, dat vond Piet natuurlijk Prima en hij neukte me lekker in mijn mond hij wist er zelfs nog sperma uit te krijgen ook hahaha, dacht dat hij namelijk helemaal leeg was gespoten zojuist, alles in mijn mondje en ik liet het er geil uit lopen over mijn tieten heen. Nou Pamela de volgende keer neuk ik je meteen zij Piet want wat heb jij een lekkere geile warme kut zeg.

Geen opmerkingen: