dinsdag 6 september 2011

Gefist in plaats van neuken

Gisteren ben ik door twee Heren heerlijk gefist. Deze heren hebben dit al vaker gedaan en dat was wel te merken ook, ze lieten me piepen van genot. Ze deden het zelfs zo erg fijn en goed dat ik op een gegeven moment zo heftig klaar kwam dat al het geil er uit gespoten kwam bij me ik kwam dus spuitend klaar. Ben ik intiem geneukt door de twee heren met hun paal ?...nee dat kwam er niet van, nou ja men moet dit zien als een fist date hahaha. Kwamen de heren dan klaar?...ja die kwamen klaar beide heren spoten alles over mijn kut heen ze lieten me eerst pijpen en vlak voordat ze klaar kwamen namen ze plaats tussen mijn benen en spoten ze hun geil over mijn kut heen dat gebeurde om beurten. Liever hadt ik een pik in me natte kut gehad maar helaas mabye gaat dat vandaag wel gebeuren want ik hunker om diep hardt en genadeloos geneukt te worden vandaag

Geen opmerkingen: