donderdag 11 juli 2013

Wat een ontlading zeg


Samen helemaal naakt en jij mijn lekker pijpen of dat zou kunnen ... maar natuurlijk kan dat Sjors, en een afspraak was gemaakt. Jaja Sjors had er zin in om leeg gezogen te worden zij hij me zijn balzak stond helemaal stijf en dat voelde niet prettig. Mzzz een harde balzak dat zou wat kunnen geven dacht ik onmiddellijk hihi. Eenmaal binnen dronken we even een lekker glaasje cola maar al zeer snel begon Sjors in zijn pik te knijpen dus ik dacht ook maar eens te gaan voelen aan zijn paal, en die voelde inderdaad gespannen aan. Gauw zijn gulp open maken zijn knoop van zijn broek en daar begon Pamela lekker aan zijn pik te trekken, ..... lekker he zij ik hem .....  oefff ja zij Sjors dat neemt de druk iets wat weg nu mijn piel de ruimte iets wat heeft, oké dan de rest ook maar uit en zo zat Sjors in een mum van een tijd helemaal in zijn blootje, hij nam het er van en liet zich verder naar achteren zakken .... Oh wat een  heerlijke handjes heb je Pamela echte kleine trek handjes ze kunnen mijn paal net vast pakken he  ... Sjors genoot  het was zo lekker en ontspannend zoals hij zij echt lekker relaxen zo .....
Of ik mijn kleren ook uit wou doen ... maar natuurlijk wou ik dat het was lekker weer dus zoveel kleren had ik niet on mijn lijf hangen een shirt en een broekje meer niet dus zat al heel snel ook in mijn blootje naast Sjors. Lekker kutje heb je Pamela en meteen friemelde er een vinger tussen mijn kut lippen en een vinger had ook al heel snel het gaatje gevonden, een vinger in mijn kut en zijn duim masseerde mijn klit ow ja lekker zeg dat was genieten, ik trok onder tussen zijn paal kei hard en plots stond Sjors op ging voor me staan en propte zo zijn verrukkelijke pik in mijn mond, oeps en dat zonder iets te zeggen nou ja ik pijpte hem lekker diep met lekkere langzame teugen en dat weer afgewisseld met een sneller tempo, mijn handen omklemde zijn heupen om hem iets wat af te remmen anders zou zijn paal wel erg diep mijn keel in gaan vreesde ik want Sjors werd wild van genot en vaak is het dan zo dat dan de remmen los gaan en dat was dan ook wel te merken. Zo snel als hij me liet pijpen zo snel was het zijn tong die mijn spleet wist te vinden en me daar heerlijk begon te likken, lekker lang uit op de bank lag ik daar te kreunen zeg... kom met je paal boven mijn gezicht liggen zij ik hem  en dat deed Sjors meteen och heerlijk  heerlijk was het en daar lagen we dan en zo bleven we ook een poosje liggen en maakte we elkaar knetter gek van geilheid. Maar toch was het weer mijn geil mondje wat het over moest nemen zijn paal verdween weer lekker in mijn mond, eens voelen aan zijn balzak dacht ik ... ik moet vertellen dat hij nogal flinke ballen had dus kon me voorstellen dat ze te strak in zijn zak zaten hahaha.
Ook zijn ballen mochten kennis maken met mijn mondje het was steeds stuivertje wisselen maar dat maakte het alleen maar geiler. Sjors trok zijn pik terug en ging op zijn knieën voor me zitten en liet zijn paal lekker tussen mijn kut lippen glijden en plots voelde ik hem mijn kut binnen dringen, zijn pik was niet echt heel groot maar hij was wel flink dik dus mijn kut lippen stonden ver uit elkaar zij Sjors ...oh Pamela lekker nat ben je hij glijdt heerlijk op en neer meid .... jaja geil ventje neuk me maar stevig door dacht ik. en dat gebeurde dan ook van achteren van op zij op allerlei manieren neukte Sjors mijn spleet lekker hard en grondig. Mijn tieten en dan vooral mijn tepels moesten er ook aan geloven, zachtjes beet Sjors er steeds aan terwijl hij me lekker door pompte zijn vinger vergat mijn klit niet en ik werd dan ook helemaal gek van genot en een hoogte punt kon daarom ook niet uit blijven. Hoog tilde ik mijn been op om zijn paal de ruimte te geven en beet hem toe .....  nu doorgaan!! ik ga bijna komen Sjors ga door!!! ... Sjors gooide er nog een tempo boven op en ja daar kwam ik me toch klaar zeg ... mijn kut spieren rokken zo snel samen dat ik er zowat kramp van kreeg zeg haha heerlijk was dat gevoel zeg..

Sjors neukte me van achteren vrolijk verder en genoot met volle teugen of ik boven op hem wou zitten en hem eens zo wou neuken, ook dat was natuurlijk geen bezwaar zijlings ging ik boven op hem zitten met mijn rug naar hem toe want op deze manier gaat een pik lekker schijn een kut binnen en dat hebben vele mannen graag en Sjors liet dat merken ook, ..... Pamela ik kan niet meer langer sta op knappen geile tante ... neem mijn paal in je mond en pijp me lekker klaar meid.. Nou het ging zo, zijn paal ging me mond binnen, ik pijpte hem denk ik 10 a 15 tellen en op dat moment zonder ook maar iets te zeggen trok hij zijn pik uit mijn mond en ij begon me toch te spuiten poeh hee het leek peter Norton? wel wat een dikke vette stralen sperma spoot hij en de aantal stralen pfff niet meer normaal zeg werkelijk alles zat onder zijn sperma, zijn ademhaling was zwaar tijdens het klaar komen maar hij kwam zeer relax klaar zo erg dat hij wel een paar tellen nodig had om bij te komen, ik liet hem lekker heem doen en zorgde dat zijn paal in goede handen was, ik bleef er namelijk mee spelen tot hij volkomen slap geworden was, maar nogmaals wat een ontlading was dat bij hem zeg aiaiai.


Geen opmerkingen: