zondag 16 juni 2013

Mijn kutje was zichtbaar.

Gisteren zat ik in een stadsbus op weg naar een goede kennis het redelijke weer besloot mij om eens een rokje aan te doen. Gezien dat ik altijd slip loos rond loop behoor ik dan wel netjes te zitten he, haha nou dat netjes ging in de bus al verkeerd. Ik zag wel dat er steeds een man naar mijn keek en dacht in begin wat moet die toch heb ik iets aan van je of zo? ow jee hij kwam dichter bij en begon spontaan met me te praten. ... lekker weertje he ... euhhh ja zeker  antwoordde ik hem ... direct daarna hou je er van om bekeken te worden?  oepssss dacht ik even vragen waarom hij me dat vroeg ... nou je hebt een geweldige in kijk meid ... toen viel het kwartje haha, het bleek dat je mijn kut iets wat kon zien ... Ik antwoordde hem of hij daar dan problemen mee had ... nee hoor zij hij me vindt ik allang prima hoor.  Hij probeerde me mee naar huis te krijgen echter ik had geen tijd nou ja al bij al had ik maar 15 minuten de tijd ... ach jammer hij had graag meer gezien van me en ik mocht hem ook bekijken dan . Gelukkig zaten we achter andere stoelen zodat er voor de rest iets verder in de bus niets te zien was, ik kon zijn gezeur niet weerstaan en licht me rokje iets verder op zodat hij iets meer kon zien meer deed ik niet, hij liet zijn hand vallen op mijn been en natuurlijk ging deze naar mijn spleet o even te voelen, en wij gewoon verder praten zodat het niet op viel, lekker effe aan mijn spleet voelen mzzz, het is dat hij zijn pik er niet uit kon wippen anders had hij dat volgens mij zo gedaan.
Ach kom toch mee, ben geil meid, nee sorry moet er dadelijk uit en heb geen tijd. Waar ik uit stapte stapte hij ook uit ... Ik loop even een stukje mee ... kom op meid maak me lul even leeg, nu heb ik daar nooit geen moeite mee maar de tijd he en waar zou ik dat in godsnaam moeten doen hier. Nou dat hoef je tegen een man niet te zeggen want die vinden dan snel iets hahah, ik weet wel iets hier zij hij een mooi stukje beschutting kom op meid en na een 5 minuten lopen kwamen we inderdaad bij een stuk terrein waar volop beschermde stukjes waren, het zou echt geen langere neukpartij worden  want ik had immers een afspraak en wou niet te laat komen nogmaals zij ik hem dat... ben zo klaar hoor zij hij zo gepiept... of ik vaker mannen op pikte hahah nou beste man jij pikte mij toch op ach best wel een relaxte gozer hij ging vaker naar de dames van plezier dat was wel te merken want hij was erg open, tsja niet iedereen als vrouw is hier natuurlijk van gediend maar deze meid heeft daar echt geen problemen mee hoor, wou hem gewoon van zijn harde pik verlossen.
Eenmaal in het hoekje ging dan ook gelijk zijn broek naar beneden en werkelijk een harde speer sprong er uit ik meteen aan het zuigen en meteen het betere zuig werk. Hij ging liggen en ik gauw mijn kut op zijn gezicht planten zodat hij me kut kon likken oefff lekker hoor, maar gauw ging ik op zijn paal zitten en knalde er meteen een flink tempo uit, rustig rustig meid, dacht het niet he mijn afspraak he. Omhoog!! riep hij en meteen spoot het geil uit zijn paal, ik slim en trok hem over zijn buik af hihi. Dat hij omhoog zat met zijn volle ballen was dus te merken een record tempo klaar komen zij hij me haha. Hier zij hij en hij stopte me een presentje toe, wel zo netjes he zij hij me,  telefoon nummers gauw uit gewisseld en we gingen ieder onze weg weer. Ik ben dan niet klaar gekomen maar had toch iemand een dienst bewegen en dat door een kort rokje wat iemand op viel lekker hoor!!!

Later op de avond belde hij me om te vragen hoe een en ander bij me in het werk ging, legde hem alles netjes uit van hoe of wat, hij wou me weer eens neuken maar dan wat langer hihi.

Geen opmerkingen: