donderdag 25 juli 2013

Vluggertje. Hand job ??

Vluggertje. Hand job ??
 
Vluggertjes zijn niet zo mijn ding maar toch stemde ik er mee in maar ja waar he thuis ging niet dus piet moest het maar zeggen als het maar bij me in de buurt zou zijn. Piet kende mijn omgeving een beetje en wist me te vertellen dat het wel ergens kon , dus wij af spreken op de afgesproken plek. Een ad geschreven schuurtje zou het worden nou ja schuurtje? wat er dus nog van over was. Piet vertelde mij hoe hij het wou bleek om een hand job te gaan hij liet er geen gras over groeien in een mum van een tijd was hij zijn broek en slip kwijt en stond zijn vriend al fier en koen overeind., een hand job zonder pijpen pffff zou moeilijk worden die pik schreeuwde zowat om gepijpt te willen worden dus maar met mijn hand aan zijn pik sjorren maar, tsja een hand job is een hand job he. Ik moet zeggen dat zijn paal wel erg lekker in mijn hand lag hihi, ow jee nu al kreunen zou ik nu al zaad in mijn hand krijgen?. Express zorgde ik er voor dat mijn gezicht lekker dicht bij zijn pik kwam, waar ik op gokte gebeurde ook hij duwde zijn paal tegen mijn mond aan en hap! daar zat zijn pik in mijn mondje maar ik bleef er wel aan trekken hoor haha. we noemen het maar even een hand mond job hihi. Terwijl Piet lekker genoot speelde ik natuurlijk wel met mijn kut ik was mijn broekje inmiddels ook kwijt dus lekker gehurkt zitten en dan lekker je eigen spleet flink bewerken. Piet begon het lekker te vinden dus hij neukte mijn mondje lekker diep vaak lichte hij zijn paal omhoog duwde dan mijn hoofd naar beneden zodat ik zijn ballen ook lekker likken kon of in mijn mondje nemen kon en ondertussen lekker verder trekken, maar ow ow wat was het warm buiten geen zuchtje wind op het zeg maar afwerk plekje.

Hallo het zou toch een hand job zijn haha, Piet gebruikte Poppers en dat wil wel bij mannen, wild erg wild en hongerig worden ze daar door alle remmen gaan dan los ook bij Piet dus, ik ken dat goedje dus weet er van ...lol... Effe snel in je kut pompen Pamela oké .... mag dat van je ... ohhh kom op meid ... ben hoerig  geil ...  Diep voor over gebogen bood ik hem mijn kut van achteren aan met een ferme harde duw schoot zijn paal diep mijn kut binnen jaja door die Poppers ging het beest los in Piet Kom op Piet neuk me klaar neuk mijn kut maar lekker laat me klaar komen!! dat alles beet ik hem steeds lekker geil toe zijn hand wist mijn klitje te vinden dus werd het alsmaar lekkerder dan maar even zweten kom op Piet!!! weer verdween zijn paal mijn mond binnen zonder mijn handden te gebruiken pijpte ik lekker zijn pik .... ga liggen Pamela ... oké maar wel op je shirt dan ... Geen probleem .... Zijlings ging ik liggen met mijn kont naar achteren geduwd en een been iets wat omhoog gelijk schoof Piet zijn speer mijn kut binnen, shirtje van me ging wat omhoog zodat hij mijn bolle tieten lekker bij kon. ... lekker standje hoor ... je begint te soppen Pamela .. euhhhh ja ga door joh hihi. Hij neuken ik vingeren en ik was de eerste diep begon te kreunen en kreunen het gevolg was lekker klaar komen!! vlak daarna wipte piet zijn paal uit me kut ik pakte hem beet en ;iet hem alles tussen mijn schaamlippen spuiten ...lekkere dikke mannen pap kwam er uit zijn paal.  De Poppers deden zo goed hun werk dat hij mijn spleet echt helemaal schoon likte tot het laatste restje slurpte hij alles weg ... goed voor de dorst ... zij Piet. Geschikt plekje voor meer? vroeg hij me ... Nee zij ik hem maar voor vandaag voldeed het  ....lol...

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou dat zou ik ook wel willen want van dit verhaal begon bij mij ...... te groeien