vrijdag 19 juli 2013

snelle wip aan de water kant

Het plan vandaag was om naar een recreatie plas te gaan en dat gebeurde dan ook, lig ik daar lekker aan het water gaat mijn telefoon of ik tijd en zin heb, niet moeilijk he zin heb ik altijd en tijd ook ,  ook al lag ik aan het water, maar al die mensen dan daar?. Maakte de beller niet uit hij wou  toch komen en dan zouden we wel verder zien dus ik hem uit leggen waar ik me bevond en hoe hij me kon herkennen.
Ongeveer na een klein uur hoorde ik hey Pamela hier ben ik en daar was Marco dan Hup alles uit tot zijn zwem broek na en lekker meteen kletsen hahaha niet ketsen maar kletsen he lieve lezers hihi. Marco was geil en dat merkte ik direct neven me gelegen begon hij aan mijn tieten te friemelen en me te zoenen. Ik voelde me er niet helemaal lekker bij want god zeg ze zouden me maar zien terwijl ik daar lag te flikflooien. Ik keek links en rechts om me heen om enigszins een beschut plekje te kunnen vinden, aan de water rand zag ik iets wat een beetje was afgeschermd van het water, hup wij alles daar heen gesjouwd en meteen het water in want het was echt heet, in het water natuurlijk meteen aan zijn paal gezeten en die groeide als kool in zijn zwembroek in het water wipte ik hem er lekker uit en rukken maar, we stonden iets wat in een bocht en waren zo minder voor e rest te zien en al gauw zat Marco zijn hand vol aan mijn kut, ik kwam dicht tegen hem aan staan zodat hij lekker met zijn pik over mijn kut kon wrijven, mijn broekje was tot op mijn knieën gegaan een lekker gevoel hoor en zo stonden we zeker een 15 tal minuten met elkaar te rotzooien , ik neuk je gewoon langs je zwembroekje Pam zij Marco oké hoor zij ik hem maar let wel goed op he geen kijkers graag.
Eenmaal aan de kant liet hij er geen gras over groeien op zijn knieën kwam hij langs me hoofd zitten terwijl ik zijn paal pijpte, een hand van Marco duwde mijn zwembroekje aan de kant en hij begon mijn kut lekker te vingeren ik werd daar zo geil van dat ik hem te hard pijpte en dat Marco me moest waarschuwen anders zou hij al gaan spuiten ow jee toch.

Dan maar rustig aan aan zijn pik friemelen en af en toe dat ding dan maar in mijn mond  en lekker aan zijn ballen zitten. Spannend was het wel we hoorden de mensen zo af en toe langs komen, maar op de deken was het anders goed te doen hoor lekker zelfs haha. Marco genoot van alles en dat was ook wel aan zijn paal te merken keihard was hij geworden. Omdat ik wijdbeens geneukt wou worden gooide ik snel mijn zwembroek uit en liet Marco snel mijn spleet lekker likken, steunend op mijn ellebogen zag ik hem dat doen mzzz ja man ga door!. Kruip op me en stoot hem mijn kut binnen Marco en Bam! met een vloeiende beweging knalde zijn paal diep mijn hongerige kut binnen hoog en wijd gingen mijn benen de lucht in wow Pamela wat gaat hij lekker diep meid Fluisterende Marco me toe, lekker sletje ben je hoor en Marco pompte lekker verder, op zijn hondjes vergaten we ook niet. Gezien het drukker werd aan onze kant vertrouwde Marco het niet meer zo en hij zij ik ga spuiten meid waar wil je het hebben? Ik trok mijn kut lippen lekker uit elkaar en zij hem om al zijn sperma tussen mijn kut lippen te spuiten, Ow ja lekker zij Marco doen we meid en na een paar ferme stoten trok hij zijn pik uit mijn kut en spoot al zijn sperma tussen mijn kut lippen en hij wreef er daarna lekker met zijn dikke pik overheen, ik nam zijn paal nog even snel in mijn mond en slurpte het restje zaad nog van zijn pik af. In het water was Marco nog lekker zijn zaad van mijn kut af, ik was niet klaar gekomen maar dat gebeurde vlak daarna wel. Ik raapte mijn spullen bij elkaar en liep naar een wc en vingerde me daar klaar dat was zo gebeurd, Marco belde me nog op en zij me ... de volgende keer neuk ik je suf bij jou of mij thuis geile donder.

Geen opmerkingen: