zondag 14 oktober 2012

In gezonden mail


Hallo Pamela.
Graag Wou ik je laten weten dat ik recent ontzettend van je genoten heb.
Zoals je weet ben ik weduwnaar en 60 plusser en heb ik geen behoefte aan een nieuwe relatie, echter wel op zijn tijd in heerlijke seks.
Mijn oog viel al langer op je maar de stap naar een dame van plezier maken is toch wat anders, ik ben blij dat ik die stap inmiddels genomen heb.
Het is niet alleen het genieten van de seks bij je maar je hebt ook aandacht voor andere dingen dat maakt het bij jou zijn zo fijn.
Ik voelde me direct erg ontspannen bij je en de seks was als of het nooit anders was geweest je nam je tijd en hebt me een geweldig hoogte punt laten beleven.
Dit is wat ik zocht en ik ben blij dat ik dat bij jou heb gevonden, de afstand van Heerlen naar jou heb ik er graag voor over.
Ik zou het leuk vinden als je dit mailtje op je blog zou willen plaatsen, zodat andere oudere mannen en of stellen weten dat ze bij jou prima terecht kunnen.
Ik zou zeggen tot gauw weer en nog een hele fijne tijd gewenst met al je leuke spannende dingen.

Groetjes en kusjes
Patrick uit Heerlen

Geen opmerkingen: