zondag 16 september 2012

Wel die haarbos er af eerst, en dan feest!


Al langere tijd heb ik contact al contact met een ouder stel Sandra en Rob, ze hadden nog nooit seks gehad met een ander stel en dat wouden ze graag eens ervaren het leek ze spannend en geil om te doen, nou dat is het zeker hihi, we hadden elkaar al naakt foto's toe gezonden en dat zag er allemaal toppie uit nou ja op een ding na dan. We hadden middags af gesproken. Die mooie middag ging het er dan ook flink op los. Eenmaal binnen is het ijs zo gebroken nadat we elkaar lieflijk begroet hadden, mijn man en ik wisten dat het voor hun de eerste keer was om met een ander stel te vrijen ook hadden ze een reden en die was dat hun seks iets wat in de sleur was geraakt, Rob wou zijn vrouw eens geneukt zien worden door een ander en anders om dacht Sandra het zelfde. Het waren ook nudisten en zo kwam het dan ook dat we al snel allemaal in ons blootje zaten, Mijn ventje en ik zagen meteen dat ze alle bij nogal een flinke bos haar op hun intieme delen hadden en dat moest er natuurlijk wel af he hahaha.

Ik zou Rob scheren en mijn ventje Sandra, maar eerst even lekker kwebbelen met een kop koffie in ons blootje. Sandra kon haar blik niet van mijn mans pik af houden Rob zag dat en spoorde Sandra aan om daar wat aan te doen. Mijn ventje deed ijn benen lekker wijd en Sandra pakt die paal lekker vast en begon er zachtjes mee te spelen, ik en Rob keken met gewildheid toe hoe Sandra die paal hard kreeg haar hoofd werd richting die harde paal gebracht en ze begon er lekker aan te zuigen het feest was begonnen mzzzz.
Rob en ik namen plaats naast hun en deden lekker mee zo zaten er dus twee geile meiden te zuigen aan twee lekkere palen, Rob was toch iets wat jaloers op het formaat pik dat Sandra in haar mond had maar ik liet hem merken dat hij ook een lekker stuk neuk vlees tot zijn beschikking had, Rob vond het geil om zijn vrouw zo te zien pijpen het was een geil gezicht om een flinke paal zo in haar mond te zien en dat maakte Rob geiler dan hij al was. Na een poosje gepijpt te hebben gingen we de douche in want die bos haar moest er natuurlijk wel af he Nou het scheer schuim werd te voorschijn gehaald en de haren vlogen er werkelijk af, dolle pret bij Rob en Sandra toen ze elkaars kale pik en kut zagen. Mijn ventje waste Sandra's haar kut en begon daarna vol haar kut te likken zijn tong nam haar kut eens flink onder handen haar klit werd har en groot zijn tong boorde zich lekker diep in haar kut, het was een geil gezicht om elkaar zo bezig te zien, Rob ging langs Sandra staan en duwde zijn paal in haar mond mijn ventje likte Sandra nog met volle teugen en ik pijpte mijn ventje de remmen waren er nu helemaal vanaf zo erg dat Rob zijn zaad natuurlijk al veel te vroeg over het gezicht van zijn vrouw spoot en dat zonder iets te zeggen hihi, zijn antwoord was ...ja sorry dit is ook zo verdomd geil om te zien.... Ik dacht hoe moet dat dan als mijn vent Sandra ging neuken... 

Giechelend liepen we naar de slaap kamer waar Sandra zich lekker op het bed liet vallen, ik vroeg haar of ze wel eens gelikt was door een andere vrouw nee was haar antwoord... zou je dat willen ja hoor zij ze en ik begon verder te gaan waar mijn man was op gehouden, Beide mannen keken naar dit geil schouwspel maar niet lang daar na had Sandra die knots van een pik van mijn kerel alweer in haar mond en Rob speelde lekker met mijn geile kut, likken vingeren alles deed hij ik moets wel even wachten zij hij tot dat hij hard genoeg was om mijn kut te neuken potjandorie dacht ik hahaha ( Sorry Rob )
Mijn kerel gaf het sein dat hij Sandra neuken wou dus maakte ik plaats voor hem. Gewillig ging Sandra op haar rug liggen met haar benen wijd uit elkaar en mijn vent begaf zich boven dat mooie lichaam van Sandra. Vlug pakte ik zijn pik nog even stevig in zijn mond alvorens ik hem Sandra liet dekken. Ik begeleide zijn paal richting de kut van Sandra en liet hem in haar kut glijden Ojee riep Sandra die voel ik wel, wat is hij groot en hard, Rob ging er eens lekker voor zitten want hij riep Geil hoor neuk ze maar lekker en met langzame diepe stoten neukte mijn vent Sandra ze kreunde zachtjes  het is ook een geil gezicht als je bij iedere haal de kut lippen van Sandra uit elkaar zag gaan het was zo geil dat ik mijn kut boven haar gezicht liet zaken en Sandra mijn kut liet likken dit schouwspel deed Rob zijn pik weer groeien en snel ging ik op zijn lekkere pik zitten hehe eindelijk had ik zijn paal lekker in me kut.
Onder tussen neukte mijn ventje Sandra stevig van achteren haar tieten gingen door dat tempo van links naar recht, Rob was ondertussen tussen mijn ben en gekropen terwijl ik diep achter overlag op het bankje en ook hij had een behoorlijk tempo zijn paal beukte er lekker op los in mijn hoerig kutje, Zowel Sandra als Rob lieten merken dat ze vol op genoten, Sandra nam precies de houding op het bankje aan zoals ik en zo lagen beide meiden langs elkaar terwijl jun kutje lekker diep gepompt werden Rob keek meer naar De manier zoals zijn vrouw geneukt werd dan hij naar mijn keek hahaha.... Ja sorry Pam maar dit is echt geil om je vrouw geneukt te zien worden door een andere vent.... Wijd hadden we onze benen in de lucht en de mannen maar beuken mzzz onze tieten werden zowat blauw genepen oeps. Snel verwisselden Sandra van plek en pijpen dat ze mijn vent deed wauw alle remmen gingen los bij die hete geilerd. Nu lagen dus mijn man ik langs elkaar op het bankje.... kom maar ventje lik me tiet maar mzzz... Sandra trok haar vent zijn pik uit me kut en nam zelfs plaats tussen mijn benen en warempel ze likte me weer hemels!! bij mannen lieten zich pijpen door mijn.... Mag ik je pijpen vroeg Rob voorzichtig aan mijn kerel... tuurlijk was zijn antwoord  en boven mijn gezicht nam Rob die paal van mijn man voorzicht in zijn mond.... zo zij Sandra dat weet ik dan ook weer.... en beide mannen pijpte elkaar om beurten ze gingen zelfs langs elkaar zitten zodat ze aan elkaars pik konden trekken, het werd trekken en pijpen , trekken en pijpen geil om te zien Sandra en ik lagen inmiddels in het verrukkelijke standje 69 elkaar grondig te likken, hun met elkaar spelen nou dat konden wij meiden natuurlijk ook he.

Maar toch al gauw erna ging Sandra op de pik van mijn ventje zitten dus ik op die van Rob zo zagen we elkaar lekker bezig in het zelfde standje, dit deden we ook toen wij meiden op onze rug gingen liggen Dit werd mijn ventje echter teveel en hij trok zijn pik uit de kut van Sandra terug en een geweldige hoeveelheid sperma kwam over heel het lichaam van Sandra terecht haar buik en tieten zaten helemaal ondr het heerlijke goedje. zozo zij Rob jij kunt spuiten zeg, gelijk erna vroeg Sandra of hij haar wou klaar likken dus Rob moest Sandra klaar likken en Rob trok haar benen wijd en begon Sandra te likken Sandra was zo geil dat het niet lang duurde voordat ze klaar kwam, onder tussen pijpte ik Rob naar zijn hoogte punt terwijl mijn ventje juist weer met mijn bezig was en die likte mijn net zoals Sandra klaar kwam naar een geweldig hoogte punt . Rob zijn zak was helemaal leeg en hij was eigenlijk gewoon helemaal lens geneukt hihi, Hij nam plaats op het bankje om te zien hoe wij meiden mijn ventje weer te grazen namen, want die lag alweer klaar met zijn hengsten paal hij was weer klaar om bereden te worden en Sandra nam plaats op zijn paal terwijl ik me liet likken, Sandra en ik neukte onder de ogen van Rob mijn ventje met ons tweetjes de benen gingen wijd en om beurten boord die flinke paal onze kutten steeds lekker diep echt alle standje passeerde de revue onder de ogen van Rob die genoot van het schouwspel, Sandra werd echt genadeloos hard geneukt zelfs ik keek bij vlagen toe hoe die geile donder het uit piepte van genot. En bam daar ging weer een lading zaad over Sandra ze schrok er een beetje van en vroeg aan mijn vent waar hij dat vandaag haalde hahahah.
Nu waren we toch allemaal helemaal leeg en de tijd was ook niet meer in ons voordeel dus gauw lekker de douche met het bekende friemel werk, Daarna nog lekker wat gedronken en huiswaarts. Terwijl ik dit typ zat Sandra en Rob alweer op msn met ons herhaling was bespreekbaar hahahah
Het was geil en gezellig.

Geen opmerkingen: