zondag 21 oktober 2012

Mijn eigen verwennen oke, maar we gaan ook neuken he


Spelen met speeltjes of ik dat voor Jimmy wou doen dus mijn eigen zelfs verwennen terwijl hij toe kijkt, nou ja waarom niet he had er zin in mijn kut was die morgen lekker klaar geschoren en voelde lekker geil aan dus kom maar op met die dildo en vibrator. Jimmy liet er geen gras over groeien bij binnen komst want Jimmy wou geilen zoals hij zij. Als een striptease danseres kleedde ik me uit, nou een keer maar nooit meer hahaha, nee zoiets past niet bij me. Dus maar gauw alles uit en ik liet mijn volle kut aan Jimmy zien hij was streng voor zich eigen want hij raakte mijn geile kut niet aan, zo zo dat maak ik niet vaak mee .De vibrator en dildo lagen al klaar dus ik ging lekker wijdbeens op bed liggen met mijn hoerige spleet naar hem toe,. Lekker liet ik mijn hand naar mijn kut gaan en duwde mijn kut lippen ver uit elkaar zodat Jimmy alles lekker goed kon zien mijn benen gingen daar bij wat de lucht in en hij keek zowat mijn kut binnen. Pak je vibrator Pamela en laat me zien hoe jij je kut verwent lieverd zij Jimmy en langzaam zette ik de vibrator op mijn kut en bewoog hem heerlijk langzaam over mijn kut heen. Iedere keer als hij mijn klit raakte ging er een gevoel van genot door mijn lichaam pfff wat trilde dat ding heftig zeg. Mijn klit werd lekker dik zodat ik de kop van de vibrator er lekker op on zetten en met mijn andere hand duwde ik heerlijk de dildo in mijn natte spleet, lekker lekker  zij Jimmy ga door Pamela laat me genieten, nou over dat doorgaan hoefde hij niet te zeggen want dat was ik echt wel van plan hihi. Tegen deze manier van zelfs bevrediging is echter bijna geen kruit op gewassen en helemaal niet toen mijn gedachten af dwaalde naar mijn vriendin Carla want die is weer terug in Nederland ik fantaseerde er op los hoe ik ze zou neuken als het zover was, tot het moment dat ik klaar kwam, de vibrator en dildo en nog eens de geile gedachten over Carla werden mijn echt teveel en riep dan ook... o mijn god ik kom klaar..... Jimmy dook snel tussen mijn benen om alles goed te kunnen zien het geil spoot er werkelijk zowat uit pffff niet meer doen zo dacht ik in me zelfs dit was te snel klaar komen voor me. Een lekker glas cola en een lekker goed gesprek met Jimmy in mijn blootje deed wonderen, want tijdens het gesprekje speelde ik alweer lekker met mijn spleet, ga vooral zo door zij Jimmy, maar ik had zoiets van doe die broek nu eens uit man! ik wil je paal zien en hem in mijn kut voelen pompen. Mijn kont ging wat om hoog en Jimmy plaatste de dildo tussen mijn benen zodat die er lekker in gleed leunend op een arm zodat ik de andere vrij had om met mijn klit te spelen neukte ik die dildo als of het een echte pik was, en eindelijk eindelijk zag ik Jimmy zijn broek los maken en wipte hij zijn paal er uit  ( het met mijn zelfs spelen had ruim een half uur geduurd )

mzzz wat een heerlijk paal sprong er uit zeg, de rest ging ook al vlot daarna uit en lagen er twee mensen helemaal naakt en super geil op het bed, zoals het bij een goede neuk beurt ook hoort. Jimmy kwam wijdbeens voor me liggen en dat deed ik ook Jimmy zij... pak je vibrator en verwen je weer voor me geile donder... En als een magneet verdween hij in mijn kut, Jimmy kroop steeds dichter bij zijn lul raakte zowat mijn kut en dat maakte mijn alsmaar geiler inmiddels stond zijn pik in vol formaat omhoog en Jimmy maar lekker blijven trekken aan zijn paal ( dat ding had allang in mijn kut moeten zitten! ). Even trok ik de vibrator uit mijn kut en op dat moment liet Jimmy meteen zijn pik los zodat die tegen mijn kut aan kletste, hij duwde met zijn hand zijn pik wat harder op mijn spleet zodat hij lekker op en neer kon schuiven met zijn paal, door dat open neer bewegen gingen mijn kut lippen lekker wijd uit elkaar staan ook tikte en bewoog hij zijn eikel lekker tegen mijn klit aan aiai daar gaan we weer. ( mijn klit is ontzettend gevoelig ) steunend op mijn ellebogen bekeek ik zijn heerlijke handeling en kreunde daar bij zachtjes de woorden ...ga vooral zo door dek hengst ...en plots voelde ik zijn paal mijn kut binnen dringen, meteen duwde ik mijn kont omhoog zodat zijn pik verder mijn kut binnen kon en bereed ik zijn paal verrukkelijk Jimmy zette de vibrator weer op mijn klit en o mijn god zeg wat een genot nam er plaats van mijn lichaam een heerlijk geil gevoel het leek wel of we beide op dat moment onze remmen totaal los lieten wat er werd stevig geneukt. Harder en Harder beukte hij zijn speer steeds dieper mijn spleet binnen tot aan zijn ballen toe, op het moment dat zijn paal mijn spleet uit floepte draaide ik mijn om en nam zijn paal diep in zijn mond en speelde denk ik een 10 minuten lang met zijn paal zonder dat deze mijn mond verliet. Jimmy duwde me terug en zij dat ik op mijn knieën moet gaan zitten en ban daar ging hij van achteren mijn kut binnen als een sneltrein begon hij te stoten zo snel dat ik zij ....nog niet gaan spuiten he.... Hij verzekerde me dat hij mijn dat dan zou zeggen ... oké goed dan ..., hij trok zijn pik terug nam voor me op zijn knieën plaats en boorde op die manier zijn paal mijn mondje binnen via mijn hoofd gaf hij het tempo aan ondertussen kon ik lekker met zijn ballen spelen die er goed gevuld uit zagen straks sperma mmmzzzz dacht ik. Ik zag in een oog hoek de vibrator liggen en gebruikte die om zijn balzak eens even lekker te verwennen de dildo schoof ik tussen mijn benen zodat ik me zelfs lekker kon neuken tijdens het pijpen, Jimmy liet merken dat hij wou gaan spuiten dus duwde hij me op mijn rug en ik sperde mijn benen wijd om zijn hengsten pik te kunnen ontvangen heerlijk gleed die knaap naar binnen hard en snel pompte hij steeds op en neer en plots trok hij zijn paal terug kwam naast mijn gezicht zitten en riep ....mondje open hier komt het .... gulzig liet ik zijn zaad mijn mond in lopen en zoog daar bij de laatste druppel verder zijn paal uit Jimmy zat alweer aan mijn spleet met zijn vingers en hoe wil jij? vroeg hij me.
Ik zij hem dat hij mijn kut moest likken en de vibrator tijdens het likken alleen op mijn klit moest zetten zodat tijdens het likken van mijn spleet mijn klit flink gestimuleerd werd ...ow geillll zij Jimmy en hij deed wat ik hem vroeg brrr daar gaan we hahahah Jimmy nam er zijn tijd voor en met passie en gevoel bewoog hij de virator heerlijk over mijn klit en zijn tong likte mijn spleet vurig ik begon te schokken maar zij dat hij vooral niet moest stoppen het werd heftiger en heftiger  en ik liet een kreet van genot trok mijn kont omhoog hield me aan het laken vast en ..... ik kwam spuitend klaar!....Hier bij schrok Jimmy iets wat want hij kreeg alles over zijn gezicht heen oepsssss, hij had zoiets nog nooit gezien ja op een film of zo maar nooit real live bij het bij zijn van een vrouw. Toen we de douche in gingen stond zijn paal weer stijf ai zo kon hij dus niet huiswaarts, ik vroeg hem of hij wou dat ik hem klaar pijpte of dat hij anders klaar wou komen, pijpen werd het en hijn wou zijn zaad over mijn lekkere tieten kwijt. Krachtig pijpte ik zijn paal waarbij Jimmy steeds heerlijke hoerige woordjes zij haha, Hij begon te zingen ... we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet ... maar plots zij hij  damn toch wel .... hij trok zijn paal uit mijn mond en spoot alles over mijn tieten heen, een blik op de klok leerde dat hij al veel te lang met mij bezig was dus snel douche en tijdens het douche nog mijn spleet wassen en weet ik wat nog meer was het nu echt tijd om te gaan.
Het was een super geile date!! met vele heerlijke hoogte punten.




3 opmerkingen:

Anoniem zei

stout meisje, dat je niet op mijn kon wachten hihi tot gauw.

xxx Carla

icqjhonny zei

Nou nou nu wordt zelfs ik wel heel erg nieuwsgierig naar Carla hihihih

Anoniem zei

Er staat een foto van me op Pamela haar blog.

Kiss xxx Carla