zondag 5 februari 2012

Neuken en fisten ohhh wat lekker!!!

Een poos geleden was ik bij een tweedehands winkel geweest waar ik lekker geneukt werd door de eigenaar van de zaak die me herkende, Nu stond deze man ( Paul ) van de week vrij onverwachts bij me aan de deur en vroeg me of ik tijd voor hem had want de nood was erg erg hoog zij hij. Ik moets nog de douche in maar ik had ook erg veel zin om met hem te neuken dus zij hem oké maar moet me nog wel douche, geen probleem zij Paul dan ga ik och lekker mee onder de sproeier... we gaan wel flink van bil he Pamela want kan geen uren weg blijven.... zij Paul me, dus gauw maar onder de douche. Terwijl ik mijn haren aan het wassen was ontdeed Paul zich ook van zijn kleren en een mooie pik werd zichtbaar. Paul begon natuurlijk meteen met het wassen van mijn kut en dat deed hij tot in de kleinste puntjes en dat liet ik hem ook horen ook. Mijn dikke klit was toch wel zijn favoriet speeltje want die werd me toch gewassen zeg ...heerlijk!!!. Tijdens het afspoelen van mijn haren zij Paul... mag ik... en ik zij zonder eigenlijk te weten wat hij zou gaan doen ...ja hoor .. . Ik voelde steeds meer vingers mijn kut binnen gaan en voordat ik er erg in had zat zijn gehele hand in mijn kut, als een heerlijke dildo zo bewoog Paul zijn hand in mijn kut Kreunend liet ik hem merken dat hij vooral zo door moets gaan en dat deed Paul dan ook... ow wat heerlijk is dat toch ... Ik gaf hem de sproeier en zij dat die straal op mijn klit gezet moest worden terwijl hij me vuiste. Ik kan jullie verzekeren dat dit een onwijs geil gevoel geeft zo erg dat ik al gauw daarna klaar kwam. Paul ging gauw staan en zijn pik danste tegen mijn kut aan, flink wat zeep ging er op en ik begon hem lekker hard te trekken daarna afspoelen en ik nam die knaap eens even in mijn gulzig mondje... Maar dat kon maar even want Paul zijn hormonen gierde door zijn lijf en vroeg me dan ook te stoppen voordat hij zijn geil in mijn mondje spoot. Laten we op de slaap kamer verder gaan en dan lekker neuken Pamela.

Paul liet zich op het bed vallen en ik zette mijn kut boven zijn gezicht zodat hij me lekker kon likken en ik zijn paal verder kon pijpen, zover als ik kon nam ik zijn pik steeds in mijn mondje terwijl Paul zijn tong steeds in mijn natte kut verdween likken kon hij als een prof hihi. Maar ik wou die paal me kut binnen voelen gaan dus ik kroop naar voren met mijn gezicht naar hem toe, pakte zijn pik en liet zijn pik heerlijk mijn kut binnen glijden en begon deze meteen flink te neuken, ik liet me verder op Paul vallen deed me bolle kont wat omhoog zodat Paul de ruimte had om die 20cm lekker snel in me kut kon laten pompen. Na een poosje begon Paul steeds harder te hijgen en kreunen, dus gauw even van zijn pik af want spuiten mocht hij nog niet van me... wat een heerlijke kut heb je Pamela ... Wat een lekker lichaam heb je toch... van allerlei heerlijke geile woordjes beet hij me steeds. Wijdbeens ging ik op me rug liggen met iets wat steunend op mijn ellebogen zodat ik kon zien hoe zijn pik op deze manier mijn kut binnen drong. Paul pakte zijn paal vast en bewoog deze eerst lekker over mijn klit heen en nadat hij dat een paar keer gedaan hadt ging hij me kut binnen. Ik vind dat een heerlijk gezicht om te zien hoe een pik mijn kut binnen gaat.
 
Hij pakte mijn enkels beet trok mijn benen uit elkaar en begon me rustig te neuken, steeds heerlijke diepe lange halen, zijn vingers hadden mijn klit ook weer gevonden, heerlijke heerlijk heerlijk!!! wat geniet ik daar toch zo van steeds sloeg hij af en toe met zijn harde paal op mijn kut en klit en stopte zijn paal daarna weer heerlijk diep in mijn spleet. Echt alle standjes die we maar konden verzinnen deden we. Ik kroop op mijn knieën liet me met mijn tieten op het bed vallen en deed mijn kont om hoog een heerlijke uitnodiging om mijn eens van achteren te laten neuken. Mijn billen werden uit elkaar getrokken en Paul zijn pik gleed heerlijk mijn spleet binnen ... op zijn hondjes!!! riep Paul. Gezien de tijd wou ik zoveel standjes doen als maar ging dus al gauw lag ik met mijn kont op het randje van mijn bed, Paul ging op zijn knieën zitten en boord zijn paal weer naar binnen. Dit werd Paul echter teveel na een paar keer stoten en hij riep dan ook ....Ik ga klaar komen Pamela ...Ik ga klaar komen !!!!, hij haalde zijn pik terug ik trok gauw mijn kut lippen uit elkaar en hij spoot al zijn geil over mijn kut heen en dat was nogal wat het droop zo van mijn kut af....
 
kom heir met je pik Paul laat me de rest er uit zuigen, hangend over me heen slurpte ik de rest van zijn zaad uit zijn pik. Paul voelde aan mijn kut en zij me ... kruip wat omhoog en zet je voeten op het randje van het bed Pamela... nou dat deed ik... Paul begon het sperma lekker uit me kut te wrijven maar niet alles want hij gingen me weer vuisten, mijn spleet was zo glad dat zijn hand er zonder problemen in ging en als een dildo begon hij me met zijn hand te neuken. Paul pakte er een vibrator bij en zetten deze op mijn dikke klit en ja hoor ik werd knetter gek van het genot daarvan...ga door ga door ga door je laat me weer komen!!! en werkelijk een golf van genot ging er door heel mijn lichaam want ik kwam klaar op zijn vuist ik gilde het uit van genot zo hard dat ze mijn op straat konden horen vrees ik. Heerlijk was dat hoogte punt weer heerlijk!!! en als toetje slurpte Paul al mijn kut sappen nog eens uit mijn kut. Lekker Gezellig gingen we naast elkaar liggen en pakte ik Paul zijn Pik nog vast deze wou nog wel dus ik trok hem heerlijk klaar zijn zaad droop lekker over mijn hand heen niet zoveel als de eerste keer maar nu wist ik dat zijn zak helemaal leeg was. Hij had zekers nog langer willen blijven maar helaas had Paul nog elders verplichtingen De volgende keer wou hij mijn met vrienden van hem neuken... Nou Paul laat maar komen .... hahahaha

2 opmerkingen:

wijnand26@hotmail.com zei

Hey pamela
Wat ben je toch weer lekker geil bezig geweest. Ik wil graag een keer je billen vol spuiten.

Dikke kus

Pamela zei

Laat he me maar eens een keer horen en wie weet. Heerlijk je mannen papa over me bolle billen mzzzz