maandag 6 februari 2012

Waarom doe je geen gangbangs Pamela

Ik krijg heel veel mail van waarom ik geen gangbangs doe.


Nu lieve lezers... het feit dat ik deze al vaker heb willen regelen en dat er dan bv van de 10 mannen er maar twee kwamen heeft me toen doen besluiten om geen gangbangs meer te houden.

Ik betreur dat zelfs ten zeerste, mede omdat ik daar onwijs op geil om geneukt te worden door een flink aantal pikken.

Wie weet dat ik het als nog eens een keer probeer en hopelijk zijn er dan wel mannen die serieus weten wat een afspraak maken in houdt.

Want ook voor vele mannen is het erg geil om te zien als men ziet dat er veel pikken mijn kut en mond verdwijnen.

4 opmerkingen:

icqjhonny zei

Mij kan je altijd mailen hoor.. dat weet je.. Ik kom zeker!!!!

groeten Jhonny..

Ps: weer je blogje niet gehaald... moeten toch eens een keer wat anders proberen hihihihih Hoop dat je ondanks dat toch genoten hen...lol...

Pamela zei

Ja zekers heb ik genoten!!, euhhh deze belevenis was er een van voor die van jou hahaha

Anoniem zei

Sorry, dit heeft eigenlijk niks met het onderwerp te maken, maar ik heb je al een paar keer geprobeerd je te bellen, maar er wordt nooit opgenomen (nr weergave staat aan.

Mijn vraag dus, is 06-21360275 nog steeds het juiste nummer, of moet ik op een bepaald tijdstip bellen? Krijg namelijk altijd het Vodafone voicemail te horen.

jhonny zei

hahahahahaha ow dan heb ik niets gezegd over je blog.. het kan nog hahaha

Maar over het genieten is niets gelogen... het is altijd heerlijk bij je