zondag 26 februari 2012

Een Hoerige Monteur maar ....

Een bekend wou weer lekker neuken met me nou geen enkel probleem he, wel vroeg hij me of zijn telefoon aan mocht blijven want hij moest i.v.m. zijn werk bereikbaar zijn.
Ik wist met hem dat ik niet te lang moest wachten om lekkere actie te ondernemen en dat wist Nico ook. Na elkaar lekker gezoend te hebben gingen onze kleren dan ook meteen uit en duwde Nico me naar beneden om zijn pik nog harder te pijpen dan die al was. Ik had zin in een pik dus dat liet ik ook wel merken tijdens het pijpen ook, tot aan zijn ballen nam ik steeds die mast diep in me mond Nico bepaalde het tempo door mijn hoofd op en neer te bewegen, lekker want nu kon ik heerlijk met zijn goed gevulde ballen spelen. Na dit een poosje gedaan te hebben ging ik lekker wijdbeens op mijn bed liggen en liet Nico mijn kut eens lekker doorsmeren met zijn tong. En terwijl ik daar hoerig te kronkelen lag van genot ging potjandorie de telefoon, terwijl hij hem opnam gingen er gelukkig wel 3 vingers mijn kut in en tijdens het gesprek vingerede Nico mijn spleet die echt nat was van geiligheid lekker verder. Dat meen je niet zij Nico lig ik hier te krikken met je moet ik naar me werk, bleek dat Nico storingsdienst had. Nou daar lag ik met mijn open kut. Maar Nico is Nico niet om me toch gauw lekker te pompen wel onder het mom van ... sorry Pam maak het spoedig goed ... en hij duwde zijn flinke dikke pik diep me hoerige spleet binnen want Nico wou zijn zaad kwijt zijn ballen moeten leeg. Heftig stotend en met een hoog tempo neukte Nico zich naar een hoogte punt, hij trok zijn paal uit me kut en liet al zijn geil over mijn kut en buik gaan, hij propte zijn pik weer even me kut in en liet zijn pik daarna boven mijn hoofd hangen, had ik toch weer heel even zijn pik in me mond. Als een speer de auto in en weg was hij, Nou daar lag ik dus, Maar hij zou terug komen om het goed af te maken. Dat af maken deed ik toch al hoor want ging de douche in en heb me lekker klaar gemaakt door middel van de sproeier op mijn geile kut te zetten.
Maar Nico mag terug komen hoor want die pik wil ik de volgende keer toch wel voelen pompen in me mond en kut

Geen opmerkingen: