dinsdag 3 januari 2012

Heerlijke Geile ochtend wip

Vanmorgen ging de telefoon al heel vroeg bij me en wel om 07.00 iemand aan de lijn of hij een wip kon maken, deze man genaamd Jeroen was al vaker geweest maar hij vroeg zich af of het dus mogelijk was. Ik was al geil waker geworden dus zij hem oké geef me de tijd om me even snel te douche want dat moest nog gebeuren hahaha. Binnen drie kwartier stond hij ook daadwerkelijk voor de deur naar boven konden we niet want man lief sliep nog dus dan maar lekker op de bank in de huiskamer, dat vond Jeroen geen probleem, ja sorry Pamela ik was in de buurt en wou je kut weer eens lekker neuken voordat ik met werken moet beginnen. Heel snel gingen onze kleren uit en zat er al een hand met mijn kut te spelen wijdbeens was ik gaan zitten zodat Jeroen alle ruimte hadt om met mijn geile kut te spelen. Met kunst en vlieg werk kreeg ik zijn broek uit en er sprong al een behoorlijke pik te voorschijn, Jeroen was erg geil want al gauw neukte hij mijn kut met zijn tong en liet me horen dat mijn kut hem goed gezind was, toch maar gauw in standje 69 gaan liggen want hoe sneller zijn pik hard was des te sneller voelde ik hem in mijn kut kloppen.

Pijp me Pam pijp me en mijn mond nam zijn paal eens goed onder handen dat maakte Jeroen alleen maar geiler want het leek wel of hij mijn kut als ontbijt wou hebben zo erg ging hij te keer en tsja ik kon me niet echt stil houden van genot dus ik kreunde het al gauw uit. Soms stootte Jeroen zijn pik zo diep me mond in dat ik effe lucht moest happen wat een neuk beest zeg. Jeroen ging op de bank zitten en trok me boven op zijn pik die als een mast diep mijn nat gelikte kut binnen ging, iets achter over geleund begon ik zijn pik lekker te bereiden echt lekker op die manier en helemaal omdat Jeroen beiden tieten van me bespeelde . Bewust kwam ik niet hoog op en neer zodat zijn pik lekker diep in mijn kut bleef zitten. Ik ging naast Jeroen hangen en zette me met een been iets om hoog Jeroen plaatste zijn handen onder mijn kont en beukte er op los nu kon Jeroen het tempo bepalen. Zijn pik deed wat hij doen moest namelijk mijn kut diep en grondig neuken terwijl hij op deze manier ook mijn klit kon masseren een verrukkelijk gevoel! zo verrukkelijk dat ik al gauw klaar kwam op zijn pik mijn kut sappen liepen werkelijk over zijn pik naar beneden.

Oeps stond man lief plots in de huiskamer. Mijn man herkende Jeroen meteen en zij zozo dat is even lekker waker orden en hij nam zijn paal in zijn hand en begon er lekker mee te spelen Jeroen neukte me lekker verder terwijl man lief zich lekker af trok, ik vind dat zo geil he als men mijn neukt en mijn ventje kijkt terwijl ze mijn kut neuken. Jeroen zij dan ook tegen me Pam ga op die paal van je man zitten en dat deed ik natuurlijk met alle plezier. IK liet die 23 cm lekker mijn kut in glijden terwijl mijn ventje me tieten lekker zoog. Jeroen kwam neven me staan zodat ik lekker aan zijn paal zuigen kon en zo bleven we heerlijk een poosje genieten. Wijdbeens nam ik op mijn rug plaats zodat Jeroen zijn zaad kon schieten want de tijd was in zijn nadeel, Als een konijn zo snel neukte hij me kut en even snel riep hij ik kom klaar Pamela pak me pik beet hij liet zijn pik boven mijn buik hangen en ik trok hem op die manier lekker klaar, al zijn geil ging over mijn buik en tieten heen, Man lief deed zijn voorbeeld volgen en propte zijn paal diep mijn kut binnen maar die was zo geil geworden dat ook hij al spoedig zijn geil over me heem spoot nou dat werd dus weer op nieuw douche hahaha. Beide mannen lieten me toen nog even aan hun pikken zuigen en spelen. Jeroen moest als een speer weg want zijn werk wachtte op hem, ik kreeg dan ook een smsje dat hij te laat was maar dat er graag voor over hadt en hij dankte me dat hij zo vroeg een wip met me mocht maken.


Man lief en ik gingen daarna nog lekker in de douche, natuurlijk niet alleen douche he hihi hij neukte me lekker op zijn hondjes nog eens klaar maar dit keer ging zijn zaad over mijn gezichtje heen ach ik stond toch onder de douche. Voor wat hoort wat dus mijn ventje maakte ook mij klaar door middel van mijn kut heerlijk beffen en mijn klit te bewerken met een genots eitje

De dag was geil en leuk begonnen

Geen opmerkingen: