dinsdag 14 juni 2011

Wat een lieve jongen.

Ik heb al langer contact met een knaap die pas net 3 maanden 18 is geworden. Hij wou me vandaag graag ontmoeten om effe gewoon lekker met me te kletsen, ik vroeg hem netjes om zijn id kaart aan me te tonen als hij ook daadwerkelijk kwam, en ja hoor hij kwam ook nog langs ook. Je zou toch denken dat zo een knaap zenuwachtig zou zijn maar het tegendeel was dus anders. We zouden geen seks met elkaar hebben alleen maar daar over praten.
Ik kwam er achter dat hij me blog al 3 maanden intensief volgde en dat hij beslist een date wou maken om op termijn samen met mijn eens lekker te neuken, maar nu was het gewoon een kwestie van ontmoeten en me het hemd van het lijf vragen wat ik trouwens overigs ook bij hem deed hahaha.

Het bleek dat deze knaap graag seks wou met een ervaren vrouw en die dus alles deed zodoende kwam hij bij mijn terecht. Nu zijn jonge knapen al trots op een bobbel die ze in hun broek hebben dus ik vroeg hem heel eerlijk of hij zijn bobbel niet groter praatte dan dat hij in werkelijkheid was, nee nee zij hij me hij is echt 22cm lang en behoorlijk dik, oei dat maakte me al wat losser, want welke vrouw ziet er nu niet graag een pik van 22cm en lekker dik...nou deze meid ziet/voelt ze graag dus!!!..... dus ik vroeg hem voor de lol of hij zijn pik effe uit zijn broek halen wou .... euhhh ja hoor maar het neuken was dus bestemd voor een andere keer.... kom op joh gewoon effe laten zien .... onder het mom van .... dan weet ik wat ik de volgende keer kan verwachten hihi.

En na een kleine aarzeling haalde hij zijn pik uit zijn broek en hij loog niet want alleen al door zijn pik te laten zien groeide hij uit tot het formaat dat hij me vertelde... oeps das een echte lekkere hoor.... speel er eens mee en dat deed hij dan ook. zal ik je effe helpen? en samen trokken we aan zijn pik zijn ballen voelde strak aan dus daar zat een aardige hoeveelheid zaad in dacht ik zo.... Zal ik je effe verlossen van je zware ballen.... en ook maar zonder iets te zeggen nam ik die lul strak in me handen en trok hem in een mum van tijd klaar... al het zaad zo over me handen heen, zwaar kreunde hij daar bij overvallen door iets wat hij niet verwacht had, maar ik hield me aan de afspraak neuken zouden we een andere keer doen, kreeg ik te horen dat hij woensdag wou komen om zijn pik in mijn kut te laten voelen, grappig dit en het mooie is hij heeft met geen vinger aan me gezeten hij wist niet of ik dat oké vond hahaha lief he

Het is een hele rustige knaap die echt seks wil met een oudere vrouw nou van mijn mag hij komen en zal hem seks geven die hij zich nog lang zal herinneren.

1 opmerking:

jhonny zei

en is die vandaag nog terug gekomen?