donderdag 23 juni 2011

Lekker neuken met een jong stel. ( Deel Twee )

Dit jong stel is al eens bij me geweest en was de eerste keer dus nog niet vergeten. Mark mocht toen eigenlijk niet echt actief mee doen van Sabine, dit keer zou het ook niet veel anders zijn maar Mark mocht toch iets meer doen dan de eerste keer. Mark vindt het onwijs geil als hij ziet hoe zijn vriendin neukt met mij of geneukt word door mijn kerel ( Sjeeke ). Na eerst lekker over de eerste keer gesproken te hebben duurde het niet lang voordat ik Sabine en Sjeeke ons van onze kleren hadden ontdaan, Mark moest van Sabine alles aan houden en mocht verkoping alleen maar toe kijken. Terwijl Sabine amper haar kleren uit had zag ik dat prachtige slank goed gevormd lichaam weer, ik kreeg het er warm van...god wat een mooi figuur heeft ze toch werkelijk een genot om te zien. Sjeeke en ik gingen langs haar staan en namen allebei een borst in onze handen om deze eens lekker te proeven in onze monden ook haar tepels werden niet vergeten en die werden al snel zo hard dat ze echt vooruit staken. Sabine drukte steeds onze hoofden strakker op haar tepel zodat we als een melk machine aan haar tepels moesten zuigen.

Onze handen gleden over haar prachtig lijf naar beneden op zoek naar iets wat nog veel mooier was namelijk haar kut. Sabine haar kut was aal glad haar kut lipjes sloten mooi tegen elkaar aan echt een genot om deze open te mogen spreiden en dat deden sjeeke en ik dan ook, met ons tweetjes bespeelde we haar kut met onze vingers steeds gingen er vingers in en uit en dit allemaal onder het geil toeziend oog van Mark, de combinatie van het zuigen op haar tepels en het beroeren van haar strakke kut zorgde er voor dat Sabine zich heerlijk voelde. Sjeeke bewoog haar langzaam naar het bekende bankje en zorgde er voor dat ze wijd met haar benen kwam te liggen en begon Sabine met volle teugen te likken terwijl ik me boven haar gezicht liet likken, Mark mocht iets dichter bij komen maar meer ook niet. Sjeeke zijn tong nam uit gebreid de tijd om dat heerlijke roze kutje eens goed te beffen en Sabine likte me en vingerde me onwijs geil en dat liet ik ook merken ook. Soepel nam Sjeeke nu op zijn rug plaats op de bank en Sabine nam die vette dikke paal van Sjeeke zonder Pardon in haar mond en begon mijn ventje heerlijk te pijpen, groter en groter werd Sjeeke zijn paal al doende in haar gulzig mondje .... Kun je het goed zien .... vroeg Sabine aan Mark .... Mark antwoorde met een zwoele stem .... ga vooral zo door geile merrie pijp die hengsten pik maar eens lekker .... en Sabine gaf nog eens extra gas. Sjeeke had onder tussen zijn hand zowat in me kut terwijl ik me klit lekker hard en dik maakte. Sabine zag dit en zij tegen Mark doe je kleren uit en laat die slet je hard pijpen en dat gebeurde dan ook, terwijl ik gefist werden Sabine Sjeeke de zeven hemelen in pijpte had ik die paal van Mark in mijn mond en pijpte die heerlijk maar Sabine gaf al weer gauw door dat mark zijn pik weer uit mijn mond moest halen en weer rustig moest gaan zitten en dat deed Mark dan ook, en zo gingen we nog lekker effen verder met onze geile handelingen.

Na een poosje kroop Sabine op die vette paal van Sjeeke en begon hem als een echte cowgirl te berijden waarbij haar tieten hard op en neer bewogen ik nam weer met mijn kut plaats boven de mond van Sjeeke die een vibrator te pakken had en me zo in mijn natte spleet neukte Sabine ging zo erg te keer dat Sjeeke moest vragen of ze het wat rustiger aan wou doen met haar strakke kut.Mark speelde ondertussen lekker met zijn pik en genoot bij het aanzien van het geile neuk werk. Neuk hem maar Pamela zij Sabine me en ik ging als een speer op die harde knots zitten en begon Mark te neuken zoals Sabine mijn kerel neukte ieder neukte op dat moment met zijn partner zoals hij graag neukte het echte neuk werk was los gebarsten de kamer hulde zich in een kreunde sfeer...Harder... dieper... sneller.... jaaaa.... meer.... en dergelijke geluiden werden door elkaar geroepen wat het alleen maar geiler en geiler maakte. Het is ook echt geil als ik Sjeeke zijn paal in een andere kut zie pompen. Sabine lag in middels wijdbeens op haar rug en Sjeeke zat voor haar met zijn paal in haar kut die kutlippen stonden door de omvang van Sjeeke zijn pik lekker wijd uit elkaar,

Mark neukte me lekker diep en snoei hard op zijn hondjes we lagen zo zodat we elkaar lekker bezig konden zien. Werkelijk alles werd uit de kast gehaald met het doel om straks een geweldig geil hoogte punt te hebben op ieder zijn eigen manier. Ik liet Mark effen met rust liep de keuken in en kwam met een grote lekkere dikke komkommer terug. Terwijl Sjeeke Sabine nog lekker hard aan het neuken was stopte ik die komkommer in de mond van Sabine en liet haar die komkommer pijpen aan beide uiteinden, ik trok Sjeeke zijn pik uit haar kut en ging zelfs wijdbeens voor Sabine liggen vlak met onze kutten bijeen en stopte een uit einde bij haar in haar kut en het andere uit einde in mijn kut en begonnen op die manier ons zelfs te neuken. De mannen werden echt zo geil van dit aanzicht dat ze neven elkaar zich zelfs aan het rukken waren, effen dan he want al gauw had Sabine de pik van Sjeeke weer in haar mond en ik die van Mark.

Sabine en ik lieten ons helemaal gaan en neukte ons zowat tegelijk op de komkommer na een hoogte punt vlak voordat Sabine klaar kwam vingerde ze zich klaar en spoot werkelijk al haar geil over mijn heen zo hard dat Mark het zelfs nog over zich kreeg, ik heb zoiets werkelijk nog nooit mee gemaakt!. Ik had die komkommer effen alleen en neukte me geweldig klaar, Mark likte al mijn kut sappen uit mijn kut en zij... mag ik klaar komen?....  Sabine speelde lekker met Sjeeke zijn pik en zij vooruit dan lieverd laat je gaan. Mark wou in mijn mond klaar komen dus ik pijpte hem zonder mijn handen te gebruiken lekker klaar in mijn mond veel zaad kwam er uit zijn pik, schokkend en kreunend kwam mark tot de laatste druppel klaar in mijn mond. Nu was het Sjeeke en die legde Sabine plat op der rug benen van haar gingen hoog en wijd de lucht in en Sjeeke zijn 23cm hard vlees boorde zich tot aan zijn ballen in dat mooie roze kutje van Sabine en bij werkelijk iedere stoot riep Sabine het uit van genot, de geile meid speelde weer met der klit.... ik kom ...ik kom... en Sabine kwam iets ophoog greep Sjeeke zijn pik beet en trok hem verder snel af en hij spoot alles over haar buik en gezicht en spuiten dat Sjeeke deed het leek wel een waterval!. Sabine speelde nog steeds verder met haar kut, dus ik gauw haar verder beffen natuurlijk en de geile meid kwam weer klaar. Al bij al zijn we ruim twee uur bezig geweest en hebben elkaar het genot gegeven wat we wouden hebben. We hebben nog lekker liggen kroelen met elkaar en vooral Sjeeke kon maar geen genoeg krijgen van dat heerlijke strakke kutje van Sabine hij zoende dat kutje en we gingen ons effe lekker douchen en namen helaas vrij snel weer daarna afscheid van elkaar, met de woorden jullie zijn geweldig en tot gauw weer

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow, wat een heerlijk geil verhaal om te lezen op de maandagochtend. Het is al warm, maar nu nog meer! Ff oppassen dat ze mij hier niet met een enorme bobbel in mijn broek zien rondlopen, haha. Ik zie al weer uit naar je volgende geile gebeurtenis. Hopelijk met mij!