zondag 12 juni 2011

Effe op de koffie bij Pamela

Dit verhaal is in gezonden door Jhonny wat ik ntuurlijk erg graag plaats
De foto onder het verhaal is genomen door Jhonny


Het was alweer een tijdje geleden tijd ik "op de koffie" ben geweest bij Pamela. Na eerdere mislukt pogingen was het zaterdag dan eindelijk weer zover. We hadden afgesproken dat ik om 12.00 uur bij haar zou zijn... Ja vroeger kan helaas niet want ik haast niet meer wachten. Ik was er dan ook precies optijd. Bij binnen komst zijn we dan ook direct naar boven gegaan en voordat ik het wist  lagen we beide al ontdaan van onze kleding op het bed. Na wat gekletst te hebben en natuurlijk ook aan elkaar gezeten begon ik eerst heerlijk aan der tieten te sabbelen.en onder tussen speelde ze met mijn pik. Door een beginnende keelpijn kon Pamela me helaas niet pijpen, wat ik wel jammer vond want dat kan ze zo lekker... En daar had ik ook
graag een foto van gemaakt. Maar dat komt de volgende keer wel weer... Maar goed waar was ik gebleven.... ow ja van der tieten daalde ik af naar beneden en belande bij een heerlijke kut die al een beetje nat werd. Deze heb ik heerlijk onder handen genomen. lekker dat klitje gelikt en af en toe een vinger in die natte kut afwisselend met mijn tong want ik wil die sappen wel proeven. Pamela kwam heerlijk klaar tijdens het beffen... En volgens mij wel vaker dan een keer... hihi

Ik kon het niet meer houden en Pamela ging heerlijk op mijn harde pik zitten. Heerlijk zoals ze die aan het neuken was.. Afwisselend van snel en langzaam van diep tot net er in..Onder tussen kon ik lekker met der tieten spelen...Na een poosje hebben we van standje gewisseld.. Ze ging op der rug liggen en hield der benen goed en wijd vast. Hier heb ik ook weer een paar foto's van gemaakt.. Lekker met me pik over dat klets natte kutje wrijven en ook lekker neuken natuurlijk.. Na dit ook een poosje gedaan te hebben stond ik op knappen en kwam ik heerlijk klaar... Je zou het aan pamela moeten vragen hoeveel het was maar een paar flinke stralen kwam er wel uit... Had ook opgespaart voor deze geile huisvrouw... Moe maar zeker voldaan lagen we nog ff op bed, beetje voelen e.d. Helaas zat het er al weer op.. Platzak ben ik weer naar huis gegaan... nog ff nageilen met de foto's...

3 opmerkingen:

Pamela zei

Hey lekkere geile dekhengst van me.
Het was idd super geil maar ook jammer van het niet kunnen pijpen aan je verukkelijk speer dat maak ik de volgende keer dubbel en dwars goed! en je hebt weer flink gespoten! daarom ook de naam dekhengst hahaha en die foto vind ik geil om te zien.

xxxx Pamela

jhonny zei

Ja ik heb ook enorm genoten....
Ben benieuwd wat andere volgers van je blog van het verhaal/date vinden...
Een ding is zeker... het was nu al weer een tijdje geleden maar de volgende keer volgt sneller...

Sven zei

mmm heerlijk verhaal!
denk dat ik binnenkort ook eens iets ga plannen met deze heerlijke vrouw...