maandag 27 juni 2011

Eventjes Lekker relaxen.

Op mijn stil plekje aan het water een goed boek er bij met een natje en hapje dat ik mee genomen had, heb ik me vandaag prima vermaakt in me blootje. Het water was toch nog te koud om er een langere poos in te blijven maar het was geschikt om er zo af en toe in te gaan als de hitte een beetje te ondraaglijk werd. Nu weten er maar heel weinig mensen van dit plekje af waar ik eigenlijk best blij om ben. Een select groepje mannen weet het te vinden en dat was ook zo vandaag. Sommige lijken wel een vooruit ziende blik te hebben zo van .... aha het is mooi weer dus kijken of Pamela er is.... ( ze zijn ook wel eens voor niks geweest terwijl ik er dus niet was hihi ) . De eerste die kwam kwam lekker naast me liggen alvorens dat eerst netjes te vragen nou deed ik daar niet moeilijk over hoor dus al gauw hij ook helemaal naakt. Het was al een poosje geleden dus effe snel bij kletsen was het gevolg. Of ik geil was met dit weer en zonder iets te zeggen begon ik lekker te spelen met zijn pik, hem aankijkend en te gelijk met zijn paal spelen zette ik het gesprek voort. Zijn paal was echt in een mum van tijd stijf en ik boog me over zijn heerlijke dikke paal heen onder het mom van ....eventjes de druk er af halen .... begon ik hem lekker rustig te pijpen. Ik was eerlijk gezegd al nat aan mijn kut van geiligheid en dat maakte het dat ik gewoon na eventjes op die knots te hebben gesabbeld op zijn pik ging zitten en hem stevig begon te berijden zo stevig dat na enkele diepe stoten hij zijn pik terug trok en al zijn geil tegen mijn buik aan spoot... nou ja zeg die was snel!!.... Het was maar goed ook want snel daarna ging zijn telefoon en weg was hij na een dikke zoen van hem.

Heerlijk ging ik daarna verder met het lezen van mijn boek en al kijken over het water heen naar boten die voorbij kwamen, ik vroeg me zelfs af of ze me konden zien maar dan moet men wel heel heel goed kunnen kijken dacht ik zo. Lezen en onder tussen met me kut spelen is een prima vermaak alleen jammer dat ik geen speeltjes bij me had maar mijn vingers deden wat ze moesten doen namelijk mijn een behaaglijk gevoel geven en dat met het beeld van inmiddels al een poosje geleden van die pik maakt het toch aangenaam hoor. Zonder dat ik het wist zwijmelde ik iets wat weg door het warme weer daardoor schrok ik me werkelijk een hoedje toen ik plots hoorde hee Pammie!!....dat is effe geleden .... bleek het een andere gelukkige te zijn hij was al meer maals wezen komen kijken maar ik was er steeds niet. Maar deze had het echt heet door het fietsen en deed alles snel uit en dook zo het water in brrrrrr hahahahha. Ik ging bewust met mijn benen wijd zitten zodat hij vanuit het water een mooie kijk hadt op me kale kut, of ik er ook in kwam mooi niet he mijn nog te koud. Na een paar minuten kwam hij er ook uit en zijn pik ging lekker op en neer oen hij naar me toe kwam, zozo zij hij en ik zo mooi.... ga je gang hoor.... heerlijk likte hij mijn kut en al gauw was daar het beroemde standje 69 om hem eens lekker goed te pijpen en vandaar uit zijlings ging zijn harde pik diep me kut in hehe daar was ik effe aan toe. wat we konden deden we ook hahaha blijf toch altijd een beetje op passen he je weet immers maar nooit. Ik ging op me rug liggen en nodigde hem uit om zijn paal van voren me kut in te knallen zodat ik me lekker klaar kon maken en dat deed ik dan ook heerlijk drupte mijn geil langs zijn paal en vlak daarna ......wowiwwwiwwwwieeee ik ga spuiten ..... en hij trok zijn lul terug terwijl ik hem boven mijn buik leeg trok en alles uit smeerde over me buik en kut en daarna toch even samen het water in en daar nog lekker aan elkaar gevoeld zijn pik as weer in rust toe stand en om dat maar zo te laten gingen we ieder onze eigen weg, die van mijn was in ieder geval richting huis.

1 opmerking:

Anoniem zei

Schatje wat een super geil verhaal mmm. Ik ben aan mijn trekken gekomen hahaha. Standje 69 lijkt me fantastisch met jouw.
Geile groetjes, John