zondag 8 augustus 2010

Drie mannen neukte mijn kut grondig hard en diep.

Het wil wel eens voorkomen dat mannen mijn willen neuken in het bij zijn van andere mannen nou dat lukte , na wat gemaild en gebeld te hebben kon ik drie mannen verblijden dat ze me met andere mannen mijn lekker konden neuken. we spraken een tijd af en zo gebeurde het dat ik in de middags drie mannen boven op mijn slaapkamer had na eerst wat gekletst te hebben begonnen de mannen ( jan , Karel en Sjaak ) met hun handen over hun bobbels die zich vormden, dit was het teken dat ik ze van hun bobbel moest bevrijden ik ging tussen twee mannen inzitten die me meteen ontdeden van mijn kleren, de broeken en de rest van hun kleren gingen ook snel uit en ik zag drie heerlijke dikke pikken, de mannen die links van me zaten daarvan pakte ik lekker van alle twee hun pik in me hand en begon daar lekker aan te trekken Jan ging staan en bewoog zijn pik naar mijn mondje toe ,mzzz zijn pik gleed lekker me mond in en ik begon hem lekker te zuigen, na jan een poosje te hebben gepijpt boog ik me naar Karel en Sjaak om ook die harde palen eens lekker in mijn mond te nemen lekker om beurten verdwenen die pikken steeds ver in me mondje ik voelde jan mijn benen wijd uit elkaar trekken en hij begon mijn harde klit te beffen en te neuken met zijn tong, ai dat was een hoerig gezicht, het mooie was dat de mannen elkaar in de gaten hielden wat ze deden en wat ik bij hun deed. *God Pamela wat ben jij een hoerige slet* was het wat ik hoorde zeggen, ja lekker he nu ben ik jullie sletje dus neuk me maar lekker. Heerlijk stoten bij mannen steeds om beurten hun pik me mond in, als een vurige donder pijpte ik zoals ze nog nooit gepijpt waren hun ballen vergat ik ook niet bij beide nam ik om beurten steeds hun balzak zover in me mond als ik kon en dan bleef ik lekker trekken aan die pik, ondertussen werd ik geiler en geiler want me natte kut werd hemels en langdurig gebeft.......

OM BEURTEN NEUKTE ZE MIJN KUT DIEP

De mannen pakte me beet en zette mijn lekker in het midden van het bankje hun lullen zwiepte zo mooi alle kanten op, ik wist dat het moment er was dat die palen me geile kut in zouden verdwijnen Jan kwam knielend voor me zitten en wreef met zijn pik over me klit en schaam lippen heen. Sjaak en Wim stonden links en rechts van me zodat ik die pikken weer in me mondje kon nemen, plots voelde ik jan zijn pik me kut in glijden heerlijk zoals hij die pik zover me kut in knalde het feest was begonnen. Jan kreunde het uit van genot en dat sommeerde de andere om me nog harder in me mond te neuken dan ze al deden, ik veranderde ondertussen van positie en ging lang uit op het bankje liggen zodat ik van voren wijdbeens om beurten snoei hard in me kut geneukt werd en een pik steeds in me mond liet verdwijnen, Sjaak zijn pik was groot en dat merkte ik als jan Sjaak liet neuken, zachtjes kreunde ik en begon met mijn benen Sjaak te om klemmen zodat hij heel zijn pik tot aan zijn ballen toe me kut in moest stoten. Ik ging op de rand van het bed liggen en alle drie de mannen gingen voor me staan, ik wou graag dat ze me in tempo alle drie steeds een korte poos in me hoerige spleet neukte en dat gebeurde ook in een snel tempo voelde ik steeds die palen om beurten me spleet in gaan wowww dat was me een geil gevoel vooral als die machtige dikke paal van Sjaak me neukte. Het werd tijd om die pikken eens van achteren diep in me kut te laten glijden en ik ging lekker op zijn hondjes zitten en het zelfde gebeurde nu van achteren, hard diep en grondig werd mijn hoerige kut diep geneukt hun ballen kletste steeds tegen mijn bolle kont, Sjaak pakte mijn kont vast en zij * ik neuk je te pletter sletje* doe maar.... doe maar... zij ik en zijn flinke paal ging als een bezetene te keer mijn tieten vlogen daar dat gebonk steeds op en neer jaaaaaaaa ik werd geneukt en hoe!! dan weer jan dan weer Wim, Links in mijn oog hoek zag ik dat Wim Sjaak aan het pijpen was leunend tegen het kastje stond die paal van Sjaak fier omhoog terwijl Wim hem steeds zijn mond in leed glijden ik had het niet meer en ik kwam hijgend voor de eerste keer over de pik van Jan klaar, *wow sletje zij jan ik voel je geil over me pik heen* en ik nam zijn pik effe snel in mijn mond om dat geil van me te proeven. Sjaak ging na die pijp beurt plat op zijn rug liggen terwijl ik op die paal ging rijden mijn tieten werden onder natuurlijk moest ook steeds een pik me mond in zodat ik pijpte en tevens diep geneukt werd, om beurten gingen ze op hun rug liggen zodat ik steeds een andere pik me kut voelde neuken, Jan boog zich richting kut van me terwijl de pik van Sjaak me kut pompte, jan haalde zijn pik er uit en begon Sjaak te pijpen terwijl ik een andere pik pijpte dit werd Sjaak te veel en hij spoot werkelijk flinke stralen geil op het gezicht van jan potjandorie wat een lekker geil gezicht we gingen daarna nog lekker door in alle standjes die we maar konden bedenken, een ding was zeker me kut werd genadeloos geneukt door die drie harde pikken .....

SPUITEN MAAR!!!

De mannen konden hun geil bijna niet meer langer vast houden, ze wouden door midden van het pijen klaar gaan komen en alle drie in me gezicht, genoeglijk nam ik plaats op het bankje en legde mijn hoofd achter over op een leuning zodat ze me lekker konden neuken in me mond en ik mijn handen vrij had om lekker met mijn kut te spelen jan was zo geil dat hij aan een paar stoten genoeg had om al zijn geil over mijn gezicht te spuiten heerlijke dikke stralen waren het het,* kom op Wim* zij ik en Wim liet zijn heerlijke pik in me mondje glijden spelend met mijn tieten neukte hij me mondje tot dat * ik kommmmmm* ..... en Wim spoot zo hard dat er zaad over me lichaam kwam maar ook had hij nog over voor me gezicht, ondertussen voelde ik het tweede hoogte punt naderen dus ik greep die vette paal van Sjaak en bewoog hem richting me mond gulzig zoog ik hem en terwijl ik zoog vingerde ik me klaar, Sjaak zijn dikke luk pompte in me mond en ook zijn lading zaad kwam er aan, voor de tweede keer spoot Sjaak flinke harde dikke stralen zaad mijn gezicht droop letterlijk van zijn kwak zaad. De mannen spraken nog met elkaar van deze heftige geile date en wisselden hun telefoon nummers uit zodat ze elkaar weer konden contacten, want dit zal niet de laatste keer zijn geweest dat deze drie mannen me tegelijk geneukt hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

wanneer kom je met mij neuken dan?