zondag 29 augustus 2010

Al die lekkere borsten en kutjes maken me ........

Ik ben ook op het sportief vlak lekker bezig en wel met Dames voetbal. Al enkele jaren speel ik wedstrijden en doe de trainingen altijd mee. Gisteren was er een wedstrijd en zoals altijd word er na de wedstrijd lekker gedoucht en als ik dan al die meiden totaal naakt zie dan moet ik echt op letten dat ik niet met hun of met me zelfs ga spelen ....kan men gek worden van geiligheid?.... nou ik zowat wel hoor. Al die borsten, die kale kutjes of juist de kutjes met haartjes er op, lange benen, heerlijke strakke kontjes nou dat doet me wel wat hoor. Ik zou van de daken willen schreeuwen of ik die kutjes neuken mag en of ze mijn kut willen neuken, soms fantaseer ik dat ik het hele team neuk als ze wijdbeens op de banken zitten, .....maar ook dat het team mijn neukt..... Het is en komt zelfs regelmatig voor dat ik bewust als de laatste de douche verlaat en wacht tot alle meiden uit de kleed ruimte zijn vertrokken zijn en dat ik me dan snel lekker neuk met een shampoo fles in mijn hete kut. Ik was me kut soms expres lang zodat de meiden het zien ... maar ik word dan lekker heet van binnen ...... Bij eentje heb ik laatst de rug mogen wassen zou dat een teken zijn geweest? in ieder geval ga ik zekers te weten de volgende keer iets verder daar bv door haar kontje aan te raken en wie weet wat daar dan uit komt verder, wie weet bukt ze dan wel en dan? .... nouja laat me maar lekker effe verder fantaseren mmzzzzzzz
Jaja het voetbal seizoen is weer begonnen en dat geeft mijn de gelegenheid om drie maals per week al die lekkere kutjes en tieten te kunnen zien. Wat zal deze hete nymfomane het moeilijk krijgen! met al dat lekkers.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is nou het voordeel bij jullie dames, je kan dit doen zonder dat het opvalt. Bij de mannen steekt er meteen iets vooruit als we zoveel lekkers te zien krijgen

Pamela zei

Hhahahah ja inderdaad, behalve dan dat onze tepels ook hard kunnen worden van geiligheid, maar als excus hebben we dan.... bbrrr wat is het koud hihi

Anoniem zei

Zucht...ik ga alweer mee op je fantasie.......zucht....

Kusjes en likjes
Rene