maandag 30 augustus 2010

Hey Pamela zullen we straks zwemmen gaan.

Zo begroete mijn buurvrouw mijn in de loop van de ochtend. Nu had ik daar best zin in met haar dus het werd een .... ja hoor lijkt me gezellig om te zwemmen.... Dus wij op weg smiddags naar het zwembad. Nu is het bij ons op een maandag zelden tot nooit druk dus dat beloofde wat te worden want ik en mijn buurvrouw hahahaha dat is altijd dolle pret, zeg maar gerust seks pret. We hadden de kleedhokjes voor het uit zoeken maar we besloten in een af gesloten ruimte ons lekker om te kleden. Eenmaal onze kleren uit hadt ik weer echt zo iets van jeetje het is en blijft een mooi en geil plaatje die buurvrouw van me, die c cup die lange benen dat strak kontje dat kale mooie kutje haar slanke strakke buik, haat blonde haren.... ze is gewoon geschapen om lekker mee te stoeien.... Maar van haar kant was het ook aiaiai Pamela je laten me weer tintelen... Mijn binnenste riep om dichter bij haar te komen ik wou haar kut gewoon bruut vast pakken ik wou me tong diep in haar kut planten, maar het was juist zij die langs me kwam staan en haar middel vinger in me mond stopte en er mee me kut in ging en gelijk deed ik het zelfde bij haar, de geile sloerie rijde zich heet op mijn vinger als ware het een dildo. Met onze andere handen namen we elkaars borsten flink te grazen terwijl onze tongen elkaar ook al gevonden hadden..... straks gaan we verder zij ze.... laten we lekker eerst zwemmen gaan. In het water was het heerlijk, Mijn ogen konden maar niet van Haar af wenken want wat zag ze der mooi en geil uit in haar rode bikini om op te vreten! was ze. In het water zochten onze handen onder het water onze kutjes op en we hadden onze klitjes al snel te pakken, natuurlijk was het wel steeds effe kijken of we niet gezien werden maar zoals gezegd was het erg erg rustig in het zwembad. Vlug en gulzig streelden onze tongen elkaar inning, ik met mijn hand aan haar kut de buurvrouw aan mijn tieten .... Pam je bent zo lekker sletje stamelde ze.... ga voor al effe door heerlijk je vingers in mijn kutje ik heb straks een verassing voor je, nou haar kenende kon ik zekers iets verwachten hihi. In het bubbelbad zaten we tegen over elkaar en onze voeten gleden langs onze kutjes een erg geil gebeuren. Na natuurlijk ook gezwommen te hebben en onze gedoucht te hebben was het tijd om er weer uit te gaan. Ik was erg benieuwd wat ze in gedachten had voor me n daar kwam ik in het kleed lokaal al gauw achter. Een verrukkelijke strapon en een heerlijke dikke lange grote dildo. Ze nam plaats met haar benen wijd op het bankje en ik ging direct door mijn knieƫn om haar kut eens flink te likken, met natuurlijk die dildo diep in haar kut duwend. Na een poosje ging ik met mijn benen wijd en iets ge hurkend boven haar staan zodat zij mijn kut lekker beffen kon, en ja hoor die dildo maakte ook mijn kut heerlijk geil het was zoals laatst weer een echte geile hete boel..... Neuk me Pamela neuk me.... riep ze zachtjes en ik bond die mooie zwarte strapon om me heen, pakte haar enkels vast en bewoog dat geil ding naar haar kut en begon haar nat als en echte pik diep te neuken. terwijl ik haar neukte ging ik met die dildo over haar hete hoerige klit , maar dat werd ze te veel en kreunend kwam ze al gauw tot haar hoogte punt, het gegeil voor we gingen en tijdens het zwemmen was haar te veel geworden zij ze hihihi.
Ik wou graag klaar gemaakt worden door middel van die dildo terwijl ik haar kut likte, met haar kut boven mijn gezicht en mijn benen wijd voelde ik die enorme dildo diep me kut in gaan.... lekker dat getik op mijn klit en die dildo in mijn kut.....
Het duurde dan niet lang of ook ik kwam klaar, mijn kut sappen vloeide rijkelijk tussen mijn benen, snel ons daarna aan gekleed en al giechelend de auto in en op naar het volgend avontuur!!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

daar had ik maar wat graag bij willen zijn.....zucht......hadden we je buuv met dildo en pik samen kunnen verwennen.......

xxx
Rene