zondag 25 juli 2010

Zij neukte mijn ventje.

Het heeft effe geduurd maar het verslag van mijn laatste belevenis kan men nu lezen.

Normaal krijg ik altijd mail van mannen die me lekker willen neuken en soms doet mijn ventje dan lekker mee. Dit keer was het een vrouw die mijn opbelde met het verzoek of ze mijn ventje mocht neuken terwijl ik toe keek, nu ben ik niet de beroerdste wat dat betreft dus ik maakte een date. De zelfde middag geheel volgens afspraak ging dan ook de deur bel en ik maakte zoals afgesproken open. Nou wat ik zag daar zou mijn ventje zich prima mee kunnen vermaken. Een leuke vrouw stond er voor de deur en ik zij dan ook onmiddellijk wees welkom en we gingen samen de woonkamer in waar mijn ventje zich netjes voorstelde, tijdens het lezen van mijn blog had ze gelezen dat hij een pik had van 23cm en die wou ze graag eens voelen, bovendien vond ze het erg geil als ze een man zou neuken van een stel en de vrouw van het stel toe keek. Gelukkig kwam er ook uit dat ik tijdens het neuken wel naakt mocht zitten en met mijn eigen kon spelen.

HAAR KUT SMEEKTE OM EEN PIK EN TONG.

Gezellig dronken we een kop koffie maar tijdens het drinken daarvan ging er al een hand van de vrouw ( Trudy ) naar mijn ventje zijn inmiddels flinke bobbel in zijn broek. Trudy zij tegen me dat ik me al helemaal uit moest kleden want dat maakte haar verschrikkelijk geil dus ik gauw uit me kleren en ging rustig relaxed in de bank hangen wachtend wat er komen ging. Terwijl Trudy met haar hand over mijn ventje zijn pik ging keek ze steeds naar mijn, Mijn ventje zijn broek ging helemaal uit en zijn knots sprong gelijk de ruimte in wowwww riep Trudy dat is een flinke neuk paal en ze trok zachtjes aan zijn pik steeds mijn in de gaten houdende, ze stond op en ontdeed haar zelfs van haar kleren een prachtig lichaam liet zich zien heerlijke flinke tieten had ze en een heerlijke glad geschoren kut, gauw ging ze verder met het spelen van mijn ventje zijn pik. Onder tussen had ik mijn benen lekker wijd gedaan waarop Trudy zij *lekkere kut en een heerlijk uitzicht Pamela* je mag gerust met je kutje spelen als ik je man neuk hoor en dat liet ik me dus echt geen twee keer zeggen he, ik spreidde mijn kut lippen dan ook steeds flink zodat mijn ventje en Trudy mijn kut goed zagen steeds speelde ik met mijn hoerige klit. Trudy boog zich over mijn ventje zijn pik en liet haar gulzige mond over zijn vette paal glijden mzzz wat een hoerig gezicht was dat mijn ventje pakte haar hoofd beet en stootte die steeds op en neer hij neukte haar op die manier lekker in haar mond Trudy likte steeds zijn heerlijke eikel om daarna direct weer zijn paal diep in haar mondje te nemen, mijn ventje speelde lekker met haar kut en heerlijke geile kreunende geluiden kwamen me te oren Trudy genoot echt heerlijk. Pijpen vond ze zo te zien aan die paal heerlijk want het werd me een behoorlijke lange pijp beurt. Onder tussen ging ik languit op de bank liggen zodat ik mijn benen wijder kon doen en meer vingers in mijn spleet kon doen. Trudy stond op en liep naar het uit einde van de bank waar ze plaats nam ze legde een been over mijn been heen en liet mijn ventje merken dat ze gebeft wou worden, uit dagend trok ze haar kut lippen uit elkaar en zij * kom lekkertje lik me natte kut maar* in een vloeiende beweging nam mijn ventje plaats tussen haar benen en zijn tong werd aan getrokken door haar heerlijke roze kut. Ik wist hoe lekker ze dat zou vinden want likken kan hij als een geile donder. Sjeeke ( mijn ventje ) liet merken dat hij genoot van het uitzicht van twee hoerige kutjes, zijn hand ging dan ook naar mijn kut en beroerde mijn klit terwijl zijn tong lekker over de kut van Trudy ging, gelukkig liet Trudy merken dat ze dit erg geil vond om te zien en dat was het seintje voor sjeeke om ons alle twee genot te geven hij likte Trudy en vingerde mijn tegelijk. Trudy genot intens van de beft beurt getuige de bewegingen die ze maakte de geile donder zou toch niet klaar gaan komen? he, want ik wou die speer van sjeeke diep haar kut in zien glijden ze speelde onder tussen met een tiet van haar en van mijn we waren net slangen mensen Ik liet me volledig gaan. *Kom met je kut boven mijn gezicht hangen Pamela* ik wil je hoerige kut proeven zij Trudy en zo geschiede het dan ook heerlijk ging haar warme tong me kut in ze likte echt heerlijk het was ik zelfs die juist mijn lichaam steeds naar beneden bewoog om haar tong maar lekker hard en strak over mijn kut te voelen glijden. Sjeeke ging op zijn knieƫn zitten tussen de benen van Trudy en sloeg steeds met zijn pik op haar natte kut het teken dat hij zijn paal in haar geile kut zou gaan proppen, Trudy deed haar benen omhoog en wijd zodat sjeeke zijn pik de ruimte zou krijgen, ik richtte me wat naar achteren want ik wou zien hoe zijn pik in haar kut zou verdwijnen, zijn hand ging om zijn pik heen en bewoog die naar haar kut, ik ging wat opzij want Trudy wou het ook kunnen zien *neuk me neuk me!* met die vette pik sjeeke riep ze hem toe en zijn pik verdween diep in haar kut, terwijl zijn pik haar kut neukte likte ik haar geile klit de geile meid kreunde het uit van genot, sjeeke zijn machtige pik neukte haar kut hard want hij was ozo geil van het zien dat ik haar kut likte zijn pik gleed uit Trudy haar kut en ik mocht haar kut sappen op zijn pik proeven diep verdween zijn pik steeds in mijn mond en dan weer in haar kut, ik voelde steeds wat vingers van Trudy in me kut gaan. Ik ging neven haar liggen en sjeeke kwam tussen mijn benen om me te neuken na een paar stoten ging hij weer naar de kut van Trudy en neukte dan vervolgens haar kut weer, Het was Trudy die sjeeke op zijn rug duwde en plaats naam op zijn hengste lul en hem neukte, ze wou dat ik zijn pik in me mond nam als die haar kut verliet en dat deed ik dan ook met volle teugen, werkelijk alle standjes werden gedaan die we maar konden verzinnen, ze wou klaar komen ze wou dat ik haar klit bewerkte terwijl sjeeke haar kut neukte ze spreidde haar benen weer lekker ver en sjeeke ramde zijn pik er weer diep in tot aan zijn volle ballen toe, heerlijke likte ik haar kut en vingerde me eigen kut ik had het niet meer en wou klaar komen, toch wachtte ik op Trudy want wou samen met haar klaar komen de geile meid genot met volle teugen en duwde mijn hoofd hard op haar lichaam sjeeke liet merken dat hij bijna klaar kwam Trudy begon heftig te schokken en schreeuwde het zowat uit de geile slet was klaar gekomen als of het niet genoeg was kwam ik ook hard klaar zo hard dat ik zelfs mijn geil er uit spoot! en dat komt op zo als deze manier niet vaak voor. *Ik ga spuiten* riep sjeeke hij trok zijn pik uit Trudy haar kut en Trudy en ik gingen met ons gezicht voor hem staan al spelende met zijn ballen trok sjeeke zich over ons gezichten helemaal leeg vette dikke warme sperma spoten over ons beide gezichten , het meeste zaad was voor Trudy met haar gezicht onder het sperma pijpte ze sjeeke zijn pik echt tot de laatste druppel totaal leeg wat hadden we genoten van die neuk partij.

EFFE LEKKER DOUCHE

We gingen daarna nog samen onder de douche en wasten elkaars lichaam heerlijk waarbij sjeeke zijn pik de meeste aandacht kreeg en sjeeke Trudy, s haar kut niet vergat giechelend kletste we onder de douche waarbij ze nogmaals liet weten genoten te hebben en ze liet ons weten dat ze een geschieden vrouw was en toe was aan een neuk beurt, en dat mijn blog haar bewoog om contact met me op te nemen en daar had ze Absolut geen spijt van. Ze vroeg ons of ze vaker van onze diensten gebruik kon maken en volmondig ja was het van sjeeke en mij. Terwijl we stonden te praten onder de douche pakte sjeeke een been van Trudy wreef zijn pik over haar kut en begon haar pardoes te neuken terwijl de douche stralen over ons heen kwamen een heerlijk gezicht om te zien, sjeeke leunde wat achter over en zonder zijn handen te geruiken neukte hij haar kut wederom Trudy zij *toe maar geile neuk beer neuk me kut maar lekker laat je pik genieten door mijn kut*  ik trok terwijl zijn pik haar kut pompte steeds aan zijn pik Trudy ging met haar kont naar sjeeke zijn pik staan om sjeeke zijn pik van achteren te ontvangen en op zijn doggie neukte sjeeke haar, hij floepte zijn pik er uit en ik trok hem heerlijk af over Trudy haar rug tot zijn laatste druppels zaad er uit waren  We ( sjeeke en ik ) speelde daarna nog effe met haar kut alvorens we onder de douche uit gingen. Trudt wou eigenlijk de gehele dag blijven maar helaas hadden we later die dag andere verplichtingen want owowow wat hadden we dat graag gewillen eigenlijk, We spraken af dat we na de vakantie een nacht met elkaar zouden door brengen en we zekers in die tijd tot het zover was contact met elkaar zouden houden

2 opmerkingen:

icqjhonny zei

we hebben inderdaad ff moeten wachten. maar dat was de moeite waard. Echt weer een heerlijk vlogje van een geile date....

westlander zei

Wowwwwwwwww, wat moet dat lekker zijn geweest... heerlijk om dat te lezen op de vroege morgen.......
kussssssssssssssss