donderdag 15 juli 2010

Met haar zou ik graag een beschuitje willen eten.

Mensen vragen me wel eens met welke vrouw ik wel eens lekkere sex zou willen hebben, nu dat is VICTORIA KOBLENKO. Ik geil namelijk al heel lang op deze meid, ik fantaseer graag over haar bv dat ik haar met haar borsten aan het spelen ben en haar heerlijke strake kut aan het beffen ben en dat zij dat ook bij mijn doet, en dat ik haar heerlijk te pakken neem met een strapon en een echte dikke finke dildo die haar piepen doet.Ik zou het wel weten hoe ik het zou willen. Maar fantaseren is ook prima en geil.

                                       

1 opmerking:

westlander zei

Hihihi. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Het is ook een supergeile meid om te zien. En volgens mij kan ze er ook wel wat van. Wie zou haar niet eens lekker willen pakken. Ik wel hoor.