maandag 12 juli 2010

De tijd effe doden.

De tijd doden door middel van msn kan ook wel eens erg leuk en geil zijn.
Vanmiddag had ik totaal niks te doen dus effe kijken of mijn heerlijke neuk vriend Johnny op msn was, en ja hij was online. Gauw effe oproepen en we kwamen al gauw gezellig aan de babbel. Nou weet ik dat hij nogal graag in zijn adem costum op bed ligt en dat was in dit geval ook niet anders hihi. Ik kreeg via hem een link want hij was iets aan het kijken, dus ik natuurlijk gauw die link bekijken he en warempel het ware live Cam beelden van een stel die flink geil bezig waren, zij pijpte hem of haar leven er vanaf hing erg geil om te zien. Ze pijpte hem zolang dat Johnny en ik ons af vroegen hoe het kon dat hij het zolang vol kon houden, Johnny kenende had hij dat dus nooit ge kunnen hahaha. Na een lange pijp beurt eindelijk het pik en kut werk. hij propte zijn pik die overig een heerlijke kromming had lekker in haar volle kut en begon haar eindelijk hard en met diep te neuken. Heerlijk om te zien. Mijn geile neuk beer Johnny had inmiddels wat druk van zijn pik ge laten, En geloof het of niet net toen ik mijn kut zelfs onderhanden wou nemen liep mijn pc vast! grrrrrrrr. Nou gelijk niks meer gedaan bewaar mijn geilgheid wel voor vanavond als man lief me kut hard wil doorneuken en smeren. Het was toch gezellig en kwam toch de tijd prima door, wetende dat er aan de andere kant iemand lekker aan zijn pik ligt te rukken.

1 opmerking:

icqjhonny zei

ja was een lekker stel he.. Jammer dat je pc vast liep want niet veel later spoot die der helemaal onder... Ik hoop voor je dat je ventje je flink heeft genomen...