maandag 18 januari 2016

Twee vrienden en geile Pamela

Daar zat ik dan op de bank tussen twee vrienden ( Paul en Rene ) in die me eens lekker met zijn tweetjes wouden neuken, in iedere hand een heerlijke dikke pik. Tijdens het heerlijke trekken aan beide pikken wel even snel wat afspraakjes gemaakt, bv gen anaal en helemaal niet het lompe harde beuk werk, beide konden zich daar in vinden
Beide heren vermaakte zich opperbest met mijn trek werk,kusjes hier en kusjes daar, dat ze zich hoerig geil vonden zoals ze zijden was te merken beide pikken stonden al gauw kaars recht om hoog. Ik schoof me wat op zodat ik lekker richting Paul zijn paal kon liggen om deze eens lekker te gaan zuigen, terwijl Rene mijn kut lekker kon likken. oei lekker geil gezicht zij Paul tegen zijn vriend, maak ze maar gek met dat likken van je zodat mijn paal dadelijk soepel in dat kutje kan, lik ze maar helemaal gek! Ik kan jullie zeggen dat dat niet voor doven mans oren bestemd was, want Rene likte mij echt heerlijk, terwijl ik nog heerlijke aan het sabbelen was aan die pik van Paul, in begin vonden ze het wat vreemd want ze hadden nog nooit een vrouw met zijn tweetjes geneukt maar dat vreemde was er snel af hoor, op een geven moment leek het gewoon of als ze elkaar niet meer zagen haha.
Ik ging er eens lekker bij zitten zodat Paul mijn verder likken kon en zij tegen Rene ..kom maar lekker voor me staan zodat ik Renen zijn pik lekker pijpen kon, op deze manier kon hij me echt flink diep in mijn mond neuken terwijl ik zijn heerlijke ballen lekker kon masseren, Rene had de smeek al gauw te pakken getuige het feit dat hij met beide handen mijn hoofd vast pakte en door het op en neer bewegen van mijn hoofd het tempo aan gaf, ja ja hij begon al zachtjes te kreun en ..zalig verdomd zalig....

Paul kwam steeds omhoog om te kijken maar die duwde ik steeds net zo snel weer terug tussen mijn ben en ,,, door likken jij!... Na dit een poosje gedaan te hebben zij RenĂ© tegen Paul .. neuk ze eens ik wil dat zien... zo gezegd zo gedaan wijdbeens ging ik op mijn rug liggen en nodigde Paul uit om zijn paal mijn kut in te schuiven  mzzzz ja zo zij ik hem ... jeetje die is lekker warm zij Paul me en hij begon lekker te stoten mijn enkels hield hij vast, Rene sjorde zelfs verder aan zijn pik en genoot er van hoe zijn vriend me lekker aan het neuken was. Al Gauw bungelde zijn pik boven mijn mond zodat ik hem weer pijpen kon en keek ondertussen naar het neuk werk van Paul, dit maakte beide heren alleen maar geiler vooral Paul want die duwde zijn paal op een sneller tempo tot zowat zijn ballen toe steeds hard in mijn kut, Rene had mijn tieten ondertussen gevonden dus die kwamen ook niks te kort, Beide heren wisselende van positie en het neuk werk ging op die manier lekker door. We namen Plaats op de grond  Paul als eerste en ik met mijn rug naar hem toe heerlijk wijdbeens zodat die harde neuk paal er lekker die in kon en knallen maar, hitsig riep Paul naar Rene ... kijk of je hem er ook in kunt stoppen... en Rene kwam als een atleet over me heen hangen, ik pakte zijn paal vast en bracht die richting mijn kut wowww ja nu zaten er twee pikken in mijn spleet , dit voelde lekker... ik had dit als eens eerder mee gemaakt dit wist dat het lekker zou zijn.... te lekker voor iemand want Rene kwam na enkele minuten al klaar, hij trok zijn pik terug en liet al zijn zaad over mijn buik gaan, het met zijn tweetjes mijn kut neuken en het geschuif op Paul zijn pik werd hem te veel... jeetje zij Paul dat was een goede , onder tussen neukte Paul me alleen verder van achteren, met een sigaretje in zijn mond bekeek Ren e het van dichtbij, ik liet Rene niet met rust en had al weer gauw zijn paal in mijn hand liggen ja zeker zij Paul maak hem maar hard geile Pamela, en na een klein poosje stond die inderdaad al weer fier vooruit, Paul mocht van me af en ik kroop boven op Rene.. nog steeds lagen we lekker op de grond.

De twee heren neukte me zoals ze schijnbaar nog nooit geneukt hadden ik leek op een gegeven moment wel een turnster haha maar oh oh wat neukte ze me lekker, Paul wreef met zijn paal over mijn klit en ik voelde meteen dat ik zo klaar wou komen, dus ik zij hem dat hij zo lekker door moest gaan, mijn klit was lekker groot en hard, door dat heerlijke wrijven kwam ik dus ook klaar en flink ook!, terwijl mijn kut nog vochtig was propte Ren e zijn pik in mijn kut en neukte zich voor de tweede keer klaar, en likte zijn sperma die hij op mijn spleet had geknoeid ook nog eens lekker van mijn kut, Dit werd Paul allemaal te machtig en ik moest wijdbeens op de hoek van de bank plaats nemen, eerst even flink pijpen voordat hij weer mijn kut binnen ging, Renen spoorde hem aan door steeds te zeggen... spuit die kut onder... en ja hoor Paul had goed geluisterd ik mocht het afmaken vlak voor dat hij kwam legde hij zijn paal op mijn buik en mocht ik hem klaar trekken en oh oh oh wat spoot hij, hij spoot enkele stralen zo hard dat die op de muur terecht kwamen, echt onwijs veel spoot die gozer niet meer normaal.
We eindigden zoals we begonnen waren ik weer lekker tussen hun in en lekker spelen met die pikken tot ze slap waren en ondertussen heerlijk terug gekeken op het neuken, het was ze zeer zeker niet tegen gevallen als twee vrienden samen mijn te neuken en dit wouden ze ook vaker doen, nou bij mij zijn ze van harte welkom hoor, en volgens mij komen ze ook terug want het was bij het afscheid.. tot gauw toppertje!!..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijke belevenis weer van je.
Ben laatst nog bij je geweest en ik weet wat het is om bij je te zijn.
Je bent een hele lieve geile vrouw, geeft wat je zegt..heerlijke seks dus

xxx Jeroen

brett2750 zei

Heerlijk opwindend verhaal. Jij kan ontzettend van je geiligheid genieten. Bedankt dat je deze geile belevenis wilde delen.