donderdag 7 januari 2016

Nood echte Nood

Een belletje maakte duidelijk dat deze gozer  (Niek ) wel hele grote nood had, hij was onder weg naar een zaken relatie en vroeg me of ik hem van een volle zak kon verlossen dat deed ik maar al te graag een zak die vol sperma zat wou ik wel eens lekker leeg maken, ik was geil en wou een pik voelen in mijn mond of kut.
Zo Netjes als Niek heb ik ze zelden over de vloer gehad, keurig in een strak pak zo zo hahaha.
Al snel gingen zijn kleren uit met het verzoek om hem lekker te pijpen en te spelen met zijn pik, komt in orde dacht ik toen ik die flinke knoert van een pik zag wat was hij mooi! Niek ging lekker op zijn rug liggen zodat ik me lekker over zijn paal kon ontfermen, met mijn hoofd op zijn buik begon ik hem lekker rustig te pijpen, maar rustig werd steeds harder en harder mzzz, pijpen en trekken daar genoot hij onwijs van. Mijn  kut moest op zijn gezicht zodat hij mijn kut lekker likken kon stevig en vol passie bewerkte hij mijn kut met zijn tong, mijn klitje groeide daar door lekker en zijn tong ging steeds mijn kut binnen  ...Lekker lekker lekker .... zij hij me steeds Ga door Pam Ga door heet ding ....
Wat een kut wat een kut hahaha ja altijd geinig om te horen wat men in een geile bui tegen elkaar zegt.

Of ik met mijn hoofd terwijl ik op de grond zat op het inmiddels beroemde bankje wou gaan liggen, oké dat deed ik en zo kon Niek mijn lekker diep in mijn mondje neuken, soms te diep want ik kwam zowat lucht te kort als hij te diep ging, wel had ik zo alle ruimte om zelf met mijn kut te spelen en tevens zijn ballen heerlijk kon masseren, dat hij dat geil vond dat bleek wel steeds keek hij naar achteren om, en riep hij steeds... ja maak je maar klaar, vinger die hete kut maar lekker... en plots moest ik met mijn benen wijd en een kussen achter me rug laats nemen in een hoekje van de bank... en Bam daar ging zijn harde speer diep mijn kut binnen, helemaal los ging Niek terwijl hij aan het pompen was hield hij me bij mijn middel stevig vast om zodoende meer kracht te kunnen zetten, Niek neukte me totaal van de wereld zo erg dat ik de behoefde had om klaar te komen en dat gebeurde dan ook ik gilde het zowat uit van genot, Snel verdween zijn paal weer in mijn mond maar nu beukte hij eens niet zo hard ja ja Niek hield van een stevige neuk partij.

Mijn kont moest naar achteren want nu wou hij me van achteren neuken, o jeetje gelijk kei hard begon hij me te neuken van achteren zijn ballen kletste door dat geweld steeds tegen mijn kont aan, inmiddels had hij mijn kut ook weer gevonden met zijn vingers... wel lekker rustig daar hé... zij ik hem maar dat deed Niek ook, Niek begon te hijgen en zweten dus die ging zo klaar komen maar toch weer een ander standje, ik kroop lekker op hem en begon te pompen, ohhhhh jaaaa ik kommmm en hij liet zijn paal uit mijn kut glijden en ik mocht hem snel verder af trekken wat een zaad wat een zaad heel mijn buik zat onder, lekker wreef Niek dat uit, gauw wat cola gedronken en weg moest hij volgens mij was hij al te laat maar een goede neuk beurt was het waard met mij liet hij me nog merken

Het mooie was dat hij op de terug weer langs kam maar nu mocht ik hem zeer snel klaar pijpen zeer strak pijpte ik hem en het was binnen 5 minuten gepiept, dit heb ik nog nooit mee gemaakt haha en wederom kwam hij flink klaar alles over mijn tieten heen.



Geen opmerkingen: