zaterdag 30 januari 2016

Car Date

Of ik zin had in een car date, ja hoor waar hoe en wanneer nu? ook geen probleem zij ik dus ik wachten op mijn afspraak, eenmaal bij hem in de auto wees hij op zijn broek, je mag er wel mee spelen hoor, lekker geil onder het rijden, geen probleem en ik haalde zijn pik te voorschijn die zag er meer dan verrukkelijk uit! Dat ging toch allemaal lekker snel hé, gebeld worden en hup ik zat in een auto aan een lul te friemelen. Mario vroeg of ik een rustig plekje wist Mookerheide daar ken ik wel een rustig plekje zij ik hem dus wij daar naar toe, nog steeds sjorde ik lekker aan zijn paal die was zo hard dat hij niet meer terug in zijn gulp zou passen, dus voor een stoplicht maar even een jasje er op hahaha, zo gauw we weer verder gingen ging het jasje er weer snel af zo gingen we steeds verder tot we er waren, wat had ik toch zin om aan die paal te zuigen en hem even in mijn hete kut te voelen.

Eenmaal op de plek van bestemming ging snel zijn broek uit leuning naar achteren en ik kon hem heerlijk pijpen, het lastige was dat hij op die manier mijn hete kut niet bij kon, dus nadat ik hem een poosje gepijpt had kroop ik met mijn natte spleet boven zijn gezicht en likken maar, het ging maar allemaal net, maar het was er niet minder lekker om...wat voelde ik me lekker. Gauw even om draaien een liggend standje 69 zeg maar ha ha ha. Pam even snel wijdbeens op de motorkap? ja laten we dat doen .. want ik wou die paal voelen pompen in mijn kut, en hup daar lag ik wijdbeens op de kap, blouse open zodat hij mijn tieten bij kon en pompen maar en alle bochten friemelde ik me van opzij van achteren ect ect, dan weer neuken dan weer pijpen het was een heerlijke geile boel, in de verte zagen we mensen met hun hondje lopen maar dat boeide ons niet we waren veel te lekker bezig ze zagen ons gelukkig niet.

Voor op de auto lag me toch wat te hard, dus de kofferbak open stoelen naar beneden en wat onder mijn rug en hop weer lekker wijdbeens lag ik daar mijn knieën lekker omhoog en hard beuken maar met die pik, ik maakte hem helemaal gek zo gek dat hij zij ow geile Pam ik ga spuiten...toe maar sproei me maar helemaal onder met je zaad zij ik hem, terwijl hij zijn lul er uit trok kwam ik iets wat omhoog om lekker te kijken wat er uit kwam, natuurlijk sperma maar wat veel! deze kon er ook wat van. Ik bleef zo rustig liggen want nu mocht hij me klaar likken en in een mum van tijd likte hij me klaar .

Wij weer in de kleren en weg daar na een 15 minuten rijden zij hij durf het niet te vragen maar hij heeft weer zin, kun je me nog eens klaar pijpen Pam? dus wij naar een parkeer plaats we vonden er een waar het niet druk was snel zijn paal er uit en beginnen maar de gemenerik kwam tijdens het pijpen zonder iets te zeggen klaar dus alles ging over mijn gezicht heen. Hij vond dit alles te samen onwijs geil en erg spannend zijn eerste car date zij hij me. Maar naar deze pijp beurt was het toch echt gedaan, netjes bracht hij me weer naar huis, met de volgende boodschap. Mag ik je weer eens bellen? ha ha

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een geil, tijdens het lezen kreeg ik een dikke paaltje in de broek! Dus ff lekker........