zaterdag 4 juli 2015

Geil uit de Nacht Dienst

Al langer heb ik contact met Peter en hij vond het tijd worden om mij eens te komen bezoeken voor een geile neukbeurt, hij werkt als verpleger en kwam gelijk vanuit zijn nachtdienst naar me toe. Die morgen was hij om 07.00 bij me, douche had ik net gedaan dus hij ging snel even alleen onder de douche. Al heel vlug was hij daar al klaar mee, hij had er zin in want hij kwam geheel naakt de woonkamer binnen en dat hij echt geil was was meteen duidelijk, zijn paal had al een mooie vorm gekregen, de woorden van Peter... en is het een goed stuk gereedschap?... maakte mij al bloedgeil, het was een behoorlijke knots en die was nog eens niet op oorlog sterkte mmmzzz.

Peter kwam naast me zitten en maakte zich meester van een heerlijke kop koffie, mijn handen konden het niet laten om zijn paal eens lekker vast te pakken....ga je gang Pam... verwen mijn vriend maar eens lekker.... maar eerst ontdeed ik me van mijn kleren en ik meteen met mijn hoofd op zijn buik liggen om eens lekker te gaan zuigen en trekken aan die heerlijke dikke paal. Terwijl Peter zijn koffie dronk had ik die paal al lekker in mijn mond en mijn hand had zijn flinke ballen al vast,... god zeg dit is lekker uit je dienst komen...Ik deed mijn benen uit elkaar zodat Peter zich meester kon maken over mijn kut en dat deed hij maar al te graag...heerlijke geile kut Pam... Nog steeds was ik die staaf van hem lekker aan het pijpen ik had een mond vol neukvlees door het stimuleren van mijn klit was deze al behoorlijk op gezwollen dus werd het volgens peter tijd om mijn eens lekker te gaan likken. we legden ons op de vloer en gingen in het verrukkelijke standje 69 heerlijk verder. Ik wist at hij graag kutjes likte en dat was te merken ook langdurig deed hij dat dan ook zelfs mijn kut kreeg heerlijk zijn warme tong binnen, zolang hij me likte, zolang ik hem pijpte zijn paal was nu echt loeihard en ik mocht dus plaats nemen op mijn knieën om van achter geneukt te worden, Mijn kont ging omhoog mijn hoofd zo plat mogelijk en pompen maar. Heerlijk schoof zijn paal mijn klets natte kut binnen op deze manier voel je een pik lekke diep je kut binnen glijden Peter ijn ballen kletsten heerlijk tegen mijn billen aan, het geile was dat Peter continu  geile woorden tegen me zij en dat maakt mijn bloed geil en spoorde ik hem aan om wat harder van bil te gaan dat deed Peter dan ook een poos kei hard zijn pik mijn kut binnen stoten en dat dan weer afwisselen met een rustig moment, een moment waarbij hij mijn klit en tieten heerlijke masseerde.

Peter kwam voor me zitten op zijn knieën terwijl hij op zijn handen naar achteren leunde, het was een uitnodiging om die heerlijke paal weer te pijpen, dat deed ik zo lekker schijnbaar want hij begon nu toch echt te kreunen. Ga door geile meid ga door. ...Kom nu op me zitten schatje ... en Peter bleef lekker zo zitten terwijl ik me op zijn paal liet glijden en me ook achter over liet hangen op deze manier begon Peter me lekker te pompen, helaas hield ik dit standje niet echt lang vol dus liet me maar helemaal op mijn rug vallen Peter sprong daar direct op in om mijn op die manier verder te neuken, wijdbeens lag ik daar flink gepaald te worden door Peter en dat ging echt flink te keer, minuten lang neukte hij me werkelijk helemaal scheel, ik had mijn klit inmiddels te pakken en maakte daar gebruik van... ja Geile Pam als je al wil komen mag dat gerust hoor... zeker schatje wil ik al klaar komen, en terwijl hij heerlijk neukte vingerde ik me tevens klaar en ik kwam ook echt flink klaar mijn kut vocht liep er uit en Peter likte dit heerlijk uit mijn spleet. We zochten de bank weer op en peter nam plaats en ik liet me met mijn tieten naar zijn gezicht weer op zijn paal glijden, helaas wa het zo dat Peter aan de tijd moest denken we waren namelijk al bijna 90 minuten bezig en zoveel tijd had hij niet meer..jammer jammer! Ik bewoog mijn kont steeds net zo hoog zodat zijn paal r niet uit gleed en zo wipte ik hem naar zijn hoogte punt. Terwijl hij zijn geil ging spuiten, legde ik me iets wat naar achteren zodat ik alles uit zijn paal kon krijgen, het spoot werkelijk tot tegen mijn tieten aan hij kwam kreunend klaar, hij spoot werkelijk veel zaad ik zat helemaal onder. Even terug je kut in Pam en hij duwde zijn paal weer terug mijn spleet in zo wipte hij even verder totdat zijn paal in rust toestand was. Nog heerlijk gevreeën en tevens zijn heerlijke paal nog flink schoon gelikt
Peter het was werkelijk een genot met je! en zeker voor herhaling vatbaar En zie je dat Mature vrouwen ook geil kunnen zijn haha

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent een verrukkelijke vrouwtje, ben al vaker bij je geweest met steeds even veel plezier je ben een kanjer, ben net terug uit de usa. Tot gauw Pamela

Anoniem zei

Moeten we aankomende weken even iets afspreken als ik je op Dinsdagavond bij mij tegenkom tijdens je rondje,je kunt dan een blowjob doen bij me en ik maak er dan later een blog van op je site.Je heb dan toch 25 euries extra tijdens het rondbrengen. Is dat een goed plan ??

Pamela zei

Ik heb mijn wandel rondje gedaan he mzzz

Anoniem zei

ik heb je niet gezien,andere route ???

Unknown zei

Doe je ook emmen en parkeeplaats bezoeken