woensdag 29 juli 2015

Gezelligheid met de vierdaagse.

De vierdaagse feesten liggen weer echter ons, heb ik me vermaakt? jazeker heb ik me vermaakt eigenlijk teveel om op te noemen dus dan maar een korte versie van de gebeurtenissen.
Een vraag die een ler me per mail stelde was, Pamela je hebt je zeker door veel pikken laten neuken ... Nou nee veel pikken hebben mijn kut nog niet eens mogen zien!, maar natuurlijk was er een uitzondering die ik maakte en wel voor een man die me wat te drinken aanbood hahaha. ach men weet hoe dat gaat he, een man ziet een leuke vrouw is misschien geil en dan gaat het allemaal vanzelf ook bij deze man dus , we belanden in zijn bed, geil was hij zeker want het neuken begon zo wat al buiten bij zijn achter deur, nou ja neuken is een groot woord in deze het was gelijk met zijn vingers tussen mijn spleet zitten
en daarna op de aanrecht likte hij me zo strak dat ik zo wat sterretjes zag, het echte neuken was op de bank, en eerlijk is eerlijk neuken kon hij wel! zijn dikke paal wist mijn kut heerlijk te verwennen in alle standjes en als toetje kwam mijn gezicht helemaal onder met zijn sperma, natuurlijk bleef het dar niet bij tot laat in de avond neukte we er op los.

Iets wat ik nog nooit gedaan heb was het volgende, tsja  alles heeft een eerste keer he, en wel dat ik het klaar kreeg om mannen zich zelfs af te laten trekken zonder mijn te neuken, het enige dat ze mochten zien was mijn kut, alleen zien dus, niets aanraken ze mochten alleen zich zelfs af trekken. De ene spoot nog harder dan de ander, het sperma mocht ook niet op mij terecht komen ze spoten het gewoon op hun buik of op de grond.

Ook heb ik me laten vingeren in een heel druk café, gewoon van onder de tafel ja ja je leest het goed, de kunst is om niet teveel via gezicht uitdrukkingen te laten zien hahaha, heerlijk die vingers in mijn kut en dan met de andere hand mijn klit stimuleren , deze man bood aan om mijn vanuit Groesbeek naar huis te brengen echter we stopten daar bij een groot bos, en hij vroeg me beleefd of hij me neuken mocht in zijn auto, dat deed ik dan ook lekker de stoel naar achteren, het bekende pijp werk en ik kroop lekker op zijn goed gevormde harde paal, het kon me werkelijk niks schelen of men ons zag, maar we zagen geen kip daar hahaha. Hij wou dat ik hem klaar trok, hij spoot zijn eigen stuur met enkele klodders sperma onder. Hij bracht me keurig tot vla bij mijn huis , ik laat nooit me eigen af zetten voor mijn deur want dan vrees ik dat ik geen nacht rust meer heb als men mijn precies weet te wonen. Al die heerlijke geile mannen weten dan precies waar ze moeten zijn hihi

Het was een hele fijne gezellige week met ook wat heerlijk geil plezier dus

Geen opmerkingen: