zondag 21 juni 2015

Met recht een zeer snel vluggertje.

Gisteravond belde iemand aan, stond er een kerel ie ik al langer kende en die ook wel vaker van me genoten had aan de deur. Kort en bondig kwam het er op neer of hij zijn pik leeg kon maken bij me maar hij had maar een 15 tal minuten! , dit was dus een echt snel vluggertje, ik ben daar niet een fan van maar omdat hij zowat mij smeekte ging ik overstag.
Moeite om lekker naar boven te gaan nam ik niet gewoon beneden gauw die paal leeg maken.
Ik moet zeggen dat de nood bij hem hoog was zijn pik was al loei hard toen die uit zijn boek sprong. Meteen pakte ik die speer vast en bewoog hem zo mijn mond binnen, tsja die klote tijd ook he. Dus na een zeer klein poosje gepijpt te hebben moest hij wel mijn kut even likken hij wat maar ik ook. Wijdbeens op de bank en likken maar gozer. Al gauw beukte hij zijn pik diep mijn grotje binnen en begon als een dolle stier te pompen. er kwam geen enkel ander standje aan te pas dan alleen die waar we mee begonnen en eindigden gewoon op me rug benen lekker wijd en hij deed wat hij moest doen.
En ja hoor de nood was echt hoog wat hij kwam al klaar al zijn sperma spoot hij op mijn kut en dat was nogal wat.
En ja lieve lezers dit was het dan ook, snel ging hij weer in zijn kleren en weg was hij hahah, ach ja ik ben echt niet de flauwste  dus waarom zou ik hem niet even geholpen hebben he

4 opmerkingen:

Rene..... zei

is idd een goeie...als mn nood hoog is ff bij je aankloppen....

Anoniem zei

ik heb je laatst al aangesproken,je mag er een mooi blogverhaal van maken .
zoiets als : Stiekem in de garage tijdens krantbezorging. Lijkt me een geil verhaal.

Pamela zei

Mzzz dat kan altijd he, echter zou het ontzettend geil vinden als jij die belevenis wilt schrijven daar geil ik ook erg op, je kunt hem mits je dat wil sturen naar geile-huisvrouw@live.nl met de titel inderdaad stiekem in de garage.

xxx Pamela

Anoniem zei

Moeten we aankomende weken even iets afspreken als ik je op Dinsdagavond bij mij tegenkom tijdens je rondje,je kunt dan een blowjob doen bij me en ik maak er dan later een blog van op je site.Je heb dan toch 25 euries extra tijdens het rondbrengen. Is dat een goed plan ??