zondag 7 juni 2015

Lekker spontaan.

Hier hou ik nou van.
Gewoon lekker fietsen en dan spontaan iemand tegen komen, waarbij je in gesprek komt en dan toch eindigt met wat je het lekkerst vindt namelijk lekker hard neuken.
Dat overkwam mijn dus gisteren, een oudere man, nou ja wat is oud he die aan het genieten was op een trasje daar kwam ik mee aan de babbel, hij was alleen en best vaak eenzaam ect ect,
Het kwam er op den duur op neer dat hij seks miste dus dan is het al helemaal niet meer moeilijk te raden hé lieve volgers waar dit op uitmondde, juist een heerlijke harde neuk partij bij hem thuis. Zo gauw ik toestemming van hem heb om deze belevenis op mijn blog te plaatsen zet ik hem er meteen op.
Ik kan jullie vertellen dat het ontzettend geil was geworden. bzoek mijn blog maar regelmatig en wie weet staat er snel deze belevenis op.

Geen opmerkingen: