maandag 21 april 2014

Te veel eitjes gegeten.

Gisteren rond 22.00 ging me telefoon iemand die te veel eitjes gegeten had wou zijn zak legen mocht dat kunnen. Nu ben ik niet de beroerdste dus ik vroeg wat ik voor hem kon betekenen, het kwam er op neer dat hij dol graag alleen maar af getrokken wou worden, niet neuken niet pijpen alleen maar aftrekken en ik lekker in mijn blootje dan neven hem liggen. Al spoedig was hij bij me en wij maar gauw uit onze kleren dus.
Lekker en geduldig begon ik aan zijn paal te trekken die daar door alleen maar groter en harder werd. Jammer ik zou er graag zijn op gaan zitten maar dat gebeurde dus niet. Met mijn benen lekker wijd zodat hij toch wat kon frummelen trok ik er rustig op los, dat hij te veel eitjes had gegeten was te zien aan zijn bal zal die zag er namelijk goed gevuld uit.
Geile praat en gekreun vulde de slaap kamer, ik mocht steeds wat sneller en harder trekken van hem, het bleek dat hij even met een smoesje de deur uit was ooohhhhh toch!
Beide handen zaten nu om zijn heerlijke kromme lul heen en het duurde dan ook niet lang voordat ik te horen kreeg rustig meid.
Ik mocht plaats nemen op zijn buik en mijn kut moest wel achter zijn lul zitten en zo mocht ik weer lekker verder trekken, ik kreeg de gedachte om die lul lekker in mijn gleuf te laten glijden maar zijn wens verbood dat helaas.... jammer!! hihi.
Door het geile zeuren kwam het er op neer dat ik wel zijn pik over mijn klit mocht laten glijden en dat gebeurde dan ook onmiddellijk En op die manier kon ik er voor zorgen dat ik toch aan mijn genots momentje kon komen, en dat momentje kwam dan ook best snel, ik moest wel want hij kon maar even blijven alleen maar om zijn zak leeg te laten trekken. Dus al gauw begon ik te schokken en stilletjes liet ik het warme intense gevoel van het klaar komen over me heem komen. Al gauw daarna zonder ook maar iets te zeggen spoot die gozer zijn pik leeg over mijn buik heen,
Euhhh sorry lieve lezers dat was het eigenlijk hahahaha

Geen opmerkingen: