woensdag 23 april 2014

Een Record?

Hee Pamela zou je mijn van mijn harde lul lun af helpen? dat las ik in een mailtje... maar natuurlijk reageerde ik terug , een afspraak was zo gemaakt.
Op de afgesproken tijd stond Jimmy er ... o meid ben geil!.... lekker mokkel ben je hoor .... . Eenmaal uit onze kleren was het ..... o wat een lekker geil lichaam heb je .... ga je kut flink neuken... Pijp me maar eerst eens even lekker meid .... Ik was ook heerlijk geil en had wel zin in een stevige geile wip! Maar liep het anders? ja het liep anders. Na ik denk een minuutje of zo spoot deze knaap mijn gezicht helemaal onder!! potjandorie dacht ik wat is dit nou.... Ja sorry meid moest het kwijt.... twee keer lukt me niet...ik bewaar de rest wel voor een volgende keer en  weg ging ie.
Bleef alleen de douche maar over voor me, daar maakte ik me maar zelfs lekker klaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Pfff waardeloos van hem.... Gelukkig heb je mij toegevoegd op Twitter vanmorgen... Gr poppetje