zondag 20 april 2014

Dol op kutjes likken.

Gelukkig ben ik niet de enige die met dit heerlijke weer al gauw naar een lekkere pot seks verlang. Na eerst lekker onder de douche geweest te zijn... en ja het was lekker onder de douche natuurlijk heerlijk en langdurig mijn spleet gewassen en mijn bolle tieten ... nam ik na het douche een heerlijk ontbijtje in mijn blootje. Het was nog vroeg maar ik was al behoorlijk geil op de vroege morgen dus ik zette mijn telefoon al aan en wachtte bewust tot er een geile vent aan de andere kant van de lijn kwam. Na een poosje eindelijk iemand die zij of ik nu tijd zou hebben, hij wou een heerlijke ochtend wip en of ik hem van zijn harde paal en volle zak wou af helpen... na wat te hebben gegeild aan de telefoon was alles al snel geregeld, hij ging meteen onder weg richting een geile kut zij hij. Het blijft natuurlijk altijd even afwachten of men de gemaakte afspraak na komt maar deze ( Jaap ) verscheen binnen een uur daadwerkelijk. .. Hee geile Pam ... alles lekker met je . ... ja maar natuurlijk joh antwoordde ik hem ... zat al op je te wachten hoor hihi. mzzz zij Jaap lekker hoor ik sta al hard meid. nou dan zullen we er maar eens iets aan gaan doen hé, tijd voor een drankje had Jaap niet hij wou meteen van bil. Ik ritste zijn rits van zijn gulp open en ging via zijn gulp op zoek naar zijn harde paal, die was natuurlijk zo gevonden!. Onder zijn slip voelde ik lekker aan zijn inderdaad loei harde paal, lekker zijn ballen voelen en soms lekker hard in zijn eikel knijpend ... wow ja geile Pam lekker meid neem hem maar lekker stevig in je geile mond zij Jaap. Jaap kon niet langer wachten en deed zijn kleren uit en ik volgde hem daar in.


 Zo Jaap kom maar eens lekker voor me staan en mijn mond gleed over zijn lange harde paal heen, geile praat vloog er over en weer maar dat maakte ons alleen maar geiler en geiler. Mijn kut pakte ik lekker onder het pijpen zelf even onder handen., ik pijpte zonder mijn handen te gebruiken dus had ze beide vrij om mijn spleet eens even lekker te masseren. Liggen en doe je benen wijd Pam zij Jaap en Jaap dook met zijn tong tussen mijn benen en begon me echt langdurig te likken. ( en dat kon hij heel erg lekker ) zo lekker dat ik hem vroeg rustig joh wil nog even genieten voordat ik klaar kom, en Jaap deed dat gelukkig ook, blijf maar even liggen Pam zij Jaap me en hij kroop zijlings langs me en propte zijn pik weer mijn mond binnen maar nu masseerde hij heerlijk ondertussen mijn klit. Dat pijpen deed hem zicht en hoorbaar goed dat kwam schijnbaar nu omdat ik met mijn handen er bij werkte . lekker een hand om zijn paal en de andere daar voelde ik zijn ballen mee. Nu ga ik je pompen Pam hou je benen hoog en wijd en boem daar voelde ik zijn lul mijn kut binnen gaan en meteen met een hoog tempo begon hij me te neuken. Stevig ramde hij door en ook stevig kneep hij steeds in me lekkere tieten, pik er uit en lekker over mijn klit daarmee gaan en meteen weer daarna mijn spleet in, dat gaf toch een heerlijk gevoel bij me dat ik zij ga zo door en maak me zo meteen maar eens lekker klaar door met je paal over mijn klit te wrijven en hem dan weer daarna vlug mijn kut binnen boort. Mooi niet Pam eerst even lekker van achteren, en ik stond op en draaide me kont naar hem en voelde zijn paal weer naar binnen glijden.
Al gauw begon Jaap stevig te kreunen ... OHHH geile sloerie wat een heerlijke warme kut heb je .....  en je tieten zijn zo mooi om te zien ... Ja ja Jaap genoot met volle teugen. Ga op me zitten Pam en ik plaatste mijn sleept boven zijn paal en liet me er lekker op glijden, beide handen van Jaap namen mijn klit onder handen mzzz lekker hoor Jaap .... heerlijk liet ik me wat achter over hangen met mijn benen iets wijd uit elkaar want op die manier komt je klit zo lekker bloot te liggen hé ... hihi. Ik schoof iets omhoog richting tong van hem want likken moest hij me maar weer eens en dat gebeurde dan ook weer hemels hoor. Maar al gauw lagen we in het heerlijke standje 69 en verwende we elkaar tegelijk op een zeer prettige manier, hij likken en ik lekker diep pijpen. Ik hield het niet meer en liet me dan ook gaan, Jaap merkte dat en begon mijn nog heftiger te beffen vingers verdwenen in mijn kut dan weer zijn tong en ga zo maar door, en toen pats daar kwam geile Pamela me toch klaar en heftig!. Jaap genoot daar van en hij bleef me maar door likken oei oei dat was me toch even lekker zeg. Het geil dat uit me kut kwam likte hij dank baar op  zijn tong haalde de rest uit 



me kut, oh oh wat was die Jaap een geile kutten likker  zeg.

Ik Moest mijn hoofd iets wat over de rand van mijn bed leggen zodat Jaap achter me kon komen staan, hij hield zijn paal boven me mond en zodoende mocht ik hem weer lekker pijpen, ik moest alleen op letten dat zijn paal niet al te diep mijn mond binnen ging, ook had jaap nu beide handen vrij voor mijn tieten, jullie kunnen je voorstellen hoe een geil gezicht dit moet zijn geweest mondje neuken en tieten masseren haha, na een poosje dit gedaan te hebben liet Jaap merken dat hij me onder wou spuiten. Hij wou me gewoon tussen mijn been neuken terwijl ik op mijn rug lag en als hij klaar zou komen moest ik mijn kut lippen ver uit elkaar doen zodat hij zijn zaad tussen mijn kut lippen kon spuiten. Lekker duwde hij zijn pal mijn kut binnen, en zij al meteen dat het niet lang zou duren, en hij begon diep in mijn kut te stoten, steeds keek hij me aan hij wou zien wat ik deed haha, ik fluisterde hem steeds geile zinnen toe en spoorde hem aan om maar eens flink te spuien, beide enkels had Jaap vast van me en zijn dikke harde pik duwde steeds bij iedere stoot mijn kut lippen uit elkaar .... Ik ga spuiten Pamela trek je kut lippen maar uit elkaar en hij trok zijn paal uit me kut en spoot echt heel veel zaad over mijn kut heen.

Kreunend en puffend trok hij tot zijn laatste druppel over mijn met zaad bedekte kut pik. Blijf liggen meid en hou je benen wijd, en Jaap begon zijn eigen zaad lekker van mijn kut af te likken, geen stukje vergat hij schoon te likken een heerlijk gevoel maakte zich weer meester over me lichaam, in gedachte hoopte ik dat hij nog niet zou op houden, geile woordjes van me zorgde er voor dat dat ook niet gebeurde. Na ik denk een minuut of 5 mijn kut grondig door gelikt te hebben mocht ik mijn hoofd weer over de rand van mijn bed hangen en zijn paal kwam weer boven mijn gezicht terecht, toe maar maak hem maar weer hard met je mond pam en dat gebeurde dan ook.. Jaap boog zich over me heen duwde mijn benen op zij en begon wederom te likken aan mijn spleet en ik pijpte zijn paal tot hij weer loei hard was, jeetje die Jaap staat echt strak zeg. Het duurde dan ook niet lang of ik kwam weer heerlijk klaar, Jaap bleef ik door pijpen en ja hoor ook hij kwam klaar en spoot alles nu eens over mijn tieten ook dit likte hij helemaal schoon.
We hebben daarna nog fun gemaakt en ons lekker tot rust laten komen het was super lekker geweest!

Geen opmerkingen: