zondag 17 februari 2013

Nu eerst pijpen, straks neukend de rest af maken.


Recent ging om een uurtje of negen in de morgen mijn deur bel al, bij het open doen zag ik een bekend gezicht, gelijk was het hoi Pam je moet me even helpen met het volgend. Ik ben rete geil en wil je vandaag twee keer gebruiken, nu snel pijpen tot ik klaar kom vanmiddag later het andere zit met mijn tijd maar ben zo verdomd geil je moet me helpen oké?, kom op Pam doe nou en dat op een gemeende toon , nou oké kom op dan. Gauw de huiskamer in en zijn broek laten zakken tot zijn enkels, nou ja dan maar lekker gauw die heerlijk pik laten ontploffen he zo gezegd zo gedaan, voordat ik het wist zwiepte zijn paal al voor me gezicht en die ging dan ook van Bam mijn mondje binnen, terwijl mijn hoofd werd vast gehouden streelde ik heerlijk zijn volle bal zak, en dat hij echt nood hadt was te merken na een heel! klein poosje zij hij.... tieten bloot Pam, tieten bloot ga zo spuiten op je memmen meid. En ja hoor tieten waren amper bloot of hij trok zijn pik terug en al zijn geil ging over me tieten heen flinke stralen geil dropen er af, Damn dacht ik dat moest eigenlijk op een andere manier maar oké hadt hem lekker effe snel gepijpt, nog even snel me mond in zijn lul werd schoon gemaakt en het was.... tot straks ben er weer rond 16.00... kom er zelf wel uit geil ding ... en weg was ie. Zat ik met mijn onder gespoten tieten, was meteen een moment om me lekker te douchen. Onder het douchen maakte me de geachte dat ik vanmiddag lekker geneukt zou worden me geil, en nee nee speelde niet met mijn eigen dat was voor vanmiddag

----.
 
Later op de middag iets later dan af gesproken kwam hij inderdaad terug en voelde gelijk aan zijn balen en zij meteen ... nu de rest Pam... laten we naar boven gaan meid en lekker een potje stevig neuken ... Geen getreuzel of wat dan ook de kleren gingen gelijk van ons beide uit en legde ons meteen op het bed, mijn ben en werden flink uit elkaar geduwd en hij begon eerst lekker mijn kut en klit te vingeren ow ja lekker man maak me maar lekker hoerig geil mzzzz mijn klit groeide daar van... zuig je lekker aan me klit ?... ja hoor doen we ... en heerlijk werd me grote klit naar binnen gezogen... stop vingers in me kut oké doe maar, en ga zo dan verder ik hield zijn hoofd vast zodat hij wel moest blijven likken haha, al gauw daarna sprong hij omhoog en verdween zijn paal me mond in, hij was al stijf lekker tussen me tieten in en zo lekker door schuiven naar mijn mond steeds die eikel er in en uit en ook kon hij me kut iets wat bij dus lekker!!!, hij begon al te kreunen en ik dacht .... dat zal toch niet he .... daarom duwde ik hem van me af, zijn paal zou en moest toch maar me kut in want als mannen gaan kreun en zo snel al oei oei oei hihi. Ik ging op mijn zij liggen en daagde hem uit om me zijlings te neuken en dat gebeurde dan ook nu hadt hij weer een hand vrij om mijn hete kut terwijl er een lul in zat te bespelen ....mzzz ja man ga lekker door vooral niet op houden neuk me maar hardt en diep riep ik hem toe... ow Pam geile donder je kut is zo lekker, en hoppa ik op mijn knieën en werd lekker op zijn hondje genomen mijn tieten zwiepte door dat geweld echt van hot naar her, en geloof me het ging echt hard zo hardt dat ik me tegen de muur tegen moest houden anders zou hij me zo van het bed af gestoten hebben het ene naar het andere geil word kwam er bij hem uit en ik deed er een schepje boven op zijn ballen sloegen steeds als een granaat tegen mijn kont, Pijpen Pam pijp me en lekker diep he, dus weer die paal flink me mond in, meteen daarna wijdbeens op me rug en terwijl hij naast mijn bed stond pompte hij zijn pik tussen mijn schaamlippen die naar binnen en speelde met mijn kut en nu liet ik me dus wel gaan... owwww ik ga komen hoor geile dek hengst ik ga komen!!! en een warm gevoel maakte zich meester van mijn lichaam, ik omklemde met mijn ben en zijn rug zodat hij door moets blijven stoten en heftig piepend van genot kwam ik klaar en hij bleef maar door gaan standje 69 werd het en ik proefde zijn pik die net in mijn kut zat en hij likte mijn kut lekker schoon tot het laatste spatje kut vocht. Ik ging boven op hem zitten maar voordat zijn paal mijn kut binnen zou gaan speelde ik daar eerst lekker mee, lekker tussen mijn kut lippen laten gaan en lekker over mijn klit laten glijden hij vond dat geweldig want hij kon zo alles prefect zien, plagend stopte ik zijn lul in mijn kut maar een klein stukje maar en haalde hem er direct weer uit en deed dat een aantal keer maar nu steeds iets diep mijn spleet in, en steeds verder leunde ik achter over owww wat strak Pam lekker lekker lekker!! als een ware cow girl bereed ik zijn lul, neuk me klaar Pam ik wil het zien, Recht ging ik boven hem zitten en ging steeds harder op en neer, hij hadt mijn tieten vast en kneep er lekker wild in, ... Pam ik zeg wanneer je hem er uit moet wippen en dan trek je me klaar zodat het geil over je buik komt oké? ... ja hoor prima....nou al gauw was het er uit!!! en ik trok zijn pik mijn kut uit en na een paar halen aan zijn pik met mijn hand spoot hij alles er uit en zo hard dat er zelfs zaad over me tieten terecht kwam zozo das effe een harde lading. ging neven hem liggen en speelde nog lekker wat met zijn pik een zoen partij barste los ik zijn lul vast hij mijn kut en die kut hadt het flink te verduren gekregen.
Toch apart om en in de morgen zijn lul leeg te zuigen en op de middag zijn lul te neuken, hij likt me kut nog even voordat hij zou gaan hahaha tsja zij hem steeds ga door ga door je doet het zo lekker en dat zorgde er voor dat ik weer klaar kwam haha maar nu was het echt af gelopen, lachend vertrok hij met de woorden .... ik weet je te vinden ....

Geen opmerkingen: